Video Seks :’Sepadan Dengan Anwar Ibrahim’ – Agensi penyiaran Korea Selatan

KUALA LUMPUR: Sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan yang menganalisis rakaman video seks seorang lelaki didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan wanita dipercayai warga asing, mendapati pelaku dalam rakaman itu sepadan dengan Ketua Pembangkang berkenaan berdasarkan perincian saiz tubuh beliau dalam rekod polis.

Keputusan analisis visual dan teknikal video berkenaan diperoleh oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.

Difahamkan antara kaedah yang digunakan bagi membantu siasatan dan pengecaman individu dalam rakaman itu ialah melalui sistem biometrik (mesin imbasan diri berkomputer)

Sumber memberitahu Berita Harian, keputusan analisis dikeluarkan 9 April lalu dan diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara dalam masa terdekat.

Selain itu, polis juga sudah mengenal pasti lokasi rakaman berkenaan, iaitu di sebuah kondominium di pinggir ibu negara, selain menyiasat wanita warga asing dalam rakaman video itu, di percayai penuntut sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS), di sini.

“Polis hanya menjalankan siasatan bagi mengenal pasti keshahihan sama ada lelaki dalam rakaman itu adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim atau bukan”, katanya semalam.

Katanya, siasatan polis tidak terlalu memfokuskan pada isu jam tangan Omega, dipercayai milik Anwar yang ditemui dalam bilik video berkenaan dirakam, tetapi setakat ini ia dikesan dibeli di Taiwan pada tahun 2004.

“Isu jam itu tidak begitu penting. Namun berdasarkan pemeriksaan dengan wakil pengedar di Taiwan, ia hanya mula merekodkan identiti pemilik pada 2008. Justeru, jika ia dibeli pada 2004, amat sukar untuk polis mengenal pasti pemiliknya, kecuali pemilik sendiri secara sukarela mendaftarkan jam itu,” katanya.

Mengenai lokasi rakaman, sumber itu berkata, siasatan kini hampir selesai selepas polis menjalankan pemeriksaan di kondominium berkenaan, termasuk soal siasat terhadap 40 individu sebelum menyerahkan keputusan siasatan awal kepada Pejabat Peguam Negara.

Selain itu, polis akan memberikan tumpuan awal penyiasatan terhadap ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim yang dipercayai turut berada dalam rakaman itu.

Mereka mungkin juga menghadapi pertuduhan mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana menayangkan rakaman video lucah.

Pada 23 Mac lalu, mereka bersama bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, membuat pengakuan merekalah ‘Datuk T’ yang bertanggungjawab menayangkan rakaman video berkenaan kepada media.

Polis mungkin akan memanggil Anwar sekali lagi bagi memberi keterangan selepas kali pertama beliau diarahkan berbuat demikian ketika membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, pada 22 Mac lalu.

Perkembangan terbaru mengenai keputusan itu dijangka diumumkan Polis Bukit Aman dalam masa terdekat selepas hasil siasatan kes diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara – Berita Harian, 21 April 2011

Pelaku aksi seks perlu dihukum kerana perbuatan keji

KUALA LUMPUR 20 April – Pelaku dalam rakaman video aksi seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin pembangkang, sepatutnya turut dihukum atau diambil tindakan tegas memandangkan dia telah melakukan perbuatan yang keji.

Ahli Dewan Negara, Senator Mohamad Ezam Mohd. Noor berkata, tindakan itu perlu terutama jika pemimpin pembangkang yang dikaitkan terbukti merupakan pelaku dalam rakaman video itu kerana perbuatannya tidak sepatutnya dilakukan oleh seorang pemimpin.

“Saya bersetuju pihak yang menayangkan video itu patut diambil tindakan, tetapi ingin ditekankan juga kita harus tegas terhadap pelaku atau pelakon dalam video itu. Harus ada komitmen bahawa ia perbuatan yang jijik.

“Sesiapapun yang buat perkara itu apatah lagi melibatkan seorang pemimpin rakyat perlu dihukum sekeras-kerasnya,” katanya ketika membahaskan usul titah ucapan Yang di-Pertuan Agong di Dewan Negara, hari ini – utusan

61 Responses to “Video Seks :’Sepadan Dengan Anwar Ibrahim’ – Agensi penyiaran Korea Selatan”

  1. anak sungai

    May 08. 2011

    adui…tak taula mana satu nak percaya ni..kita serahkan kepada Yang Maha Esa…sajala..berdoa mudah2an diberi petunjuk.

    Reply to this comment
  2. observer

    Apr 26. 2011

    satu benda yg sy perasan sejak kes liwat 1998, kes liwat saiful and the latest so call porno video, semuanya berlaku di kondominium. modus operandinyer kondominium. this person must like condominiums so much. privacy kot.

    Reply to this comment
  3. pemudapemudi

    Apr 24. 2011

    kebenaran dah semakin terserlah..syukur2..

    pemimpin2 pas juga telah buka mata dan akan kaji balik pendirian mereka..

    semoga insan rosak akhlak tidak lagi diangkat jd pemimpin

    Reply to this comment
  4. Manmod

    Apr 22. 2011

    Kak Maz, kalau nanti ANUwar gila babi pun, nanti PKR & PAS akan cakap konspirasi punya. Kena bomoh la…macam2 la…sure punye

    Reply to this comment
    • kak maz

      Apr 23. 2011

      manmod, jawapan itu dah dididik, klu dia kata kena bomoh, biar bomoh pulak bantah,.. pastu dia kata bomoh pulak konspirasi, hehe

      Reply to this comment
    • goldfish

      Apr 28. 2011

      kalau takat pas dan pkr, sebenar nya apa yang m,ereka perjuangkan, apa pegagan mereka,kalau takat anuar ibrahim yang nampak sasah perangai dia mereka boleh menindak, kospirasi taik kucing, yang dok consipirasi dengan jubur dan pelacur dari cina itu baru conspirasi yang betul.

      Reply to this comment
  5. Manmod

    Apr 22. 2011

    ANUwar tak habis2 konspirasi theori dia. Kalau konspirasi pun memang patut. Sebab ANUwar ni pemimpin munafik.

    Reply to this comment
  6. zur

    Apr 22. 2011

    Pada peringkat awal mestilah disangka perempuan itu pelacur. Habis, mana kita tahu dia pelajar ke, suri rumah ke dsbnya. Masa itu masih tercari-cari bahan. Tapi kalau tengok gaya, sesuailah dikategori “pelacur”. Memang betul, di mana jua ada berlaku ” books by the day,bed by the night”. Wayang dan drama pun ada plot seperti itu. Itu tidak menghairankan. Yang hairannya ialah siapa teman sebiliknya pada malam itu. Kita nak tahu sahaja. Tetapi kalau tatapi hati-hati, memang nampak gaya dia. Bibik di rumah pun kata juga. Macam mana nak sorok? Kita tunggu sahajalah The End akan plot cerita semasa ini.

    Reply to this comment
  7. khahar Muzafar

    Apr 22. 2011

    Anwarism dah sama taraf dengan Ayah Pin. Umat Melayu Islam cukup cepat lupa dengan hukum-hukum ALLAH, sebab itu mereka kelam kabut, cari hukum semata-mata untuk melindungi Anwar Ibrahim. Sudahlah kalau nak perjuangkan ANwar Ibrahim adalah tak berbaloi, buang masa jer, kalau umur dah lanjut baik buat amal ibadat jer tak payahlah nak perjuangkan dan bersetongkol dengan Anwarism tak mendatangkan manfaat pun, yang sedapnya dia, dia ketawa tergelak-gelak melihat kebodohan mereka yang melindungi dan memperjuangkannya. Bodoh betul

    Reply to this comment
  8. bawa bertenang

    Apr 22. 2011

    Dalam Islam, jika tiada saksi empat orang `beriman’, mereka yang dituduh hendaklah bersumpah dengan nama Allah dia tidak melakukan apa yang dituduh. Soal saksi empat orang beriman ini digunapakai jika kita melaksanakan hukum hudud yang amat keras hukumannya.

    Di Malaysia kita hanya melaksanakan hukum `takzir’. Hanya orang pro Pas sahaja yang tidak mahu kes video seks ini dipanjangkan dengan alasan fitnah. Kalau orang yang dituduh itu orang UMNO, tentulah orang seperti Maulana akan kata kita perlu mencari kebenaran.

    Pas sekarang dalam keadaan tersepit. Jika sah Anwar orang yang berkenaan dalam video itu, segala saham politik `parti Islam’ ini akan jatuh merudum di Bursa Politik Malaysia. Sebab itulah mereka bermati-matian mempertahankan Anwar.

    Saya sungguh kasihan dengan para penyokong Pas. Hati mereka sudah ditutup daripada mencari dan mempertahankan kebenaran kerana sikap mereka yang angkuh dalam soal agama. Tiada siapa yang mahu menyokong fitnah. Defininasi fitnah ialah sesuatu yang tidak benar dijaja sebagai benar.

    Penyiasatan polis bertujuan untuk mencari kebenaran. Janganlah dakwa semua yang polis lakukan sebagai konspirasi. Kalau tidak mahun terima penyiasatan polis, kenapa Pas juga menolak Suruhanjaya Siasatan Diraja?

    Proses mencari kebenaran amat penting kerana Anwar Ibrahim mahu jadi Perdana Menteri Malaysia. Adakah Maulana mahu negaranya dipimpin seorang penzina? Sebab itulah kita perlu mencari kebenaran . Kalau benar Anwar tidak bersalah, suruhlah dia bersumpah laknat bagi membersihkan namanya. Jika dia bersumpah, bolehlah kita mempercayai kredibilitinya sekalipun mahkamah mendapati dia lelaki berkenaan dalam video itu.

    Malangnya orang Pas seperti Maulana menolak segalanya. Apakah tiada pemimpin Pas yang lebih layak daripada Anwar untuk jadi calon PM Malaysia? Kenapa masih sokong kuat Anwar yang dipalit pelbagai keraguan atau unsur was-was sedangkan Pas mendakwa pemimpin yang paling layak di sisi Islam ialah ulama. Lekeh sangatkah Nik Aziz, Hadi Awang atau Nasharuddin berbanding Anwar. Inilah masanya untuk menonjolkan kepimpinan ulama.

    Agaknya kalau Anwar didapati tidak layak lagi jadi Ketua Pembangkang, Pas lebih rela dipimpin oleh Lim Kit Siang atau anaknya Lim Guan Eng yang Pas canangkan sebagai mirip Khalifah Omar Abdul Aziz.

    Pelik sungguh puak Pas. Penggunaan perkataan Allah oleh Kristian di Malaysia dan Bible dalam Bahasa Melayu disokong. Cubalah selidik, di mana dalam dunia ini puak Kristian menggunakan istilah Allah dalam kitab mereka. Hanya di negara-negara yang majoriti penduduknya beragama Islam. Kita bukan bercakap soal hak dari segi sejarah atau tradisi Arab, tetapi kita bercakap tentang niat atau motif gereja menggunakan perkataan Allah.

    Dalam kes Malaysia, cuba kita lihat kesungguhan bukan Melayu dalam mendaulatkan Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan. Kalau tidak kerana undang-undang, semua papan tanda swasta akan dipenuhi dengan bahasa-bahasa Inggeris dan Mandarin.

    Fikir-fikirlah apa fasal dalam kes Bible mereka beriya-iya sangat mahu gunakan Bahasa Melayu? Saya tidak mahu gunakan label bukan-bukan terhadap Pas, tetapi kita semua boleh nilai kualiti parti ini sebagai pejuang Islam. Mereka bersahabat dengan DAP yang telah melaungkan `langkah mayat dulu’ jika mahu laksanakan pemerintahan cara Islam, tapi mereka anggap UMNO lebih buruk daripada parti `Cina’ itu.

    Sebab itulah kaum Cina makin sokong DAP kerana parti ini telah berjaya menundukkan dan menguasai Pas. Sebab itulah DAP menang 12 kerusi dalam pilihan raya negeri Sarawak, tetapi Pas tewas di semua kawasan yang ditandingi. Apakah para penyokong Pas seperti Maulana tidak boleh memikirkan perkara yang jelas ini?

    Jika tidak boleh lagi berfikir, itulah tandanya hati mereka sudah ditutup kepada kebenaran. Dan mereka sedikit pun tidak mendapat hidayah sekalipun memakai serban, jubah dan ketayap. Janganlah sampai di dunia tidak dapat apa-apa, dan di akhirat apatah lagi!

    Reply to this comment
    • Huhu...

      Apr 26. 2011

      bawa bertenang,
      pas kan parti politik…bukan benar-benar perjuangkan Islam… Islam digunakan untuk menghalalkan cara aje….

      Reply to this comment
  9. DIN PUDURAYA

    Apr 22. 2011

    Masa Anwar dan kuncu-kuncunya memfitnah Najib ada hubungan dengan altantuya tidak pula mereka mengemukakan 4 saksi tapi bile kena batang hidung Anwar barua-barua Anwar riuh rendah minta 4 saksi.

    Apa dah,ingat hukum islam itu ikut kehendak mereka saja ke?

    Reply to this comment
    • Ahmad Zack

      Apr 22. 2011

      Mempergunakan Islam untuk politik & kepentingan diri serta menipu orang Islam.

      Reply to this comment
    • goldfish

      Apr 28. 2011

      ala hai cakap sama anuar kalau nak 4 ke 8 saksi , buat le hadapan orang tak perlu guna kondo, malu kot kucing meow meow ni, perosak bangsa dan negara.

      Reply to this comment
  10. DIN PUDURAYA

    Apr 22. 2011

    pada pendapat aku, kalau sesaorang itu di tuduh di mahkamah di bawah hukum huduh, barulah diperlukan 4 saksi, tetapi jikalau setakat untuk mengetahui keberan tidak perlu 4 saksi, hanya perlu disiasat dengan teliti.

    aku bagi contoh, sekira ada rombongan untuk seorang anak dara. bapa anak dara itu tentu mahu mengetahui latar belakang si jantan yang syokkan anak daranya. Jika ada yang memberi nasihat supaya jangan terima pinangan itu kerana si jantan kaki perempuan, perlukah bapa si perempuan meminta orang yang memberi nasihat mengemukakan 4 saksi?. Pada pendapat aku si bapa hanya perlu bertanya kepada orang lain pula sehingga is puas hati dan yakin cerita si jantan itu kaki perempuan memang benar.

    Reply to this comment
    • goldfish

      Apr 28. 2011

      betul juga Din puduraya, akan tetapi kita ada undang undang , ada saksi cukup, dia boleh kata consipirasi, apa kita tak ada kerja lain ke, Obama President Of th USA, pun tak ada orang buat consipirasi juburi nak jatuhkan dia, apa dia ingat rakyat buta , pekak ke, mentang mentang ra’ayat diam, dia ingat orang percya pada dia, sepatut nya kena kais keluar bab 3 video lakonan nya .Ini bab dia dok lap telur nya yang melecet saje.kena tunjuk yang in action , lepas tu suruh wan aziza analize.

      Reply to this comment
  11. akula

    Apr 22. 2011

    wahai maulana pi la ambil wuduk solat hajat dan baca yasin minta pelakun yang menyamar jadi dsai tu jadi gila babi, biar pada muko puok umno tu

    Reply to this comment
    • memang sah anwar

      Apr 22. 2011

      Yaaa… mari kita doa pelakon sebenar jadi gila babi!

      Dan jangan terperanjat kalau esok harinya Anwar Ibrahim meroyan gila babi. maknanya Allah dah tunjukkan pelakon sebenar!

      Allahuakbar!

      Reply to this comment
      • rasa rasanya tak terperanjat lah , sebab dah agak dah . rasa rasanya ALLAH subha nahuwata’ala pun dah bayar sedikit demi sedikit – cuma mereka mereka tu tak prasan kut ?

        wallah wa’alam……

        Reply to this comment
    • kak maz

      Apr 22. 2011

      jommm!! kita sama2 buat, ajak pas sekali… tiba2 anuar yg jadi gila babi, sbb x ada pelakun menyamar dsai tu. memang dsai lah. x ada keraguan lagi…bukan pda puak umno aja, pada semua yg dpt menerima kenyataan kecuali….puok yg tuuuuuuu

      Reply to this comment
  12. Maulana

    Apr 21. 2011

    Mana 4 saksi yang melihat perlakuan keji tu? Kenapa ada pengarah drama ketika rakaman tersebut? Apakah makna ada tulisan seakan subtitles yang merujuk jalan di Thailand di bahagian bawah klilp keji tersebut? Dulu pelacor kenapa skg kata student pulak? Jam omega tak penting pulak, dulu beriya-iya nak siasat dsb? Kenapa sehingga ini Taukeh Video Keji T stooges tidak didakwa padahal penjual cd dan dvd di pasar malam dirampas dan didakwa? Kenapa tak dengar cakap Mufti Kelantan, Pulau Pinang, Perlis, Perak dsb yang mengatakan klip video keji tu fitnah? Apakah mereka semua bodoh atau siapa yang bodoh?

    Reply to this comment
    • omg Taiwan 2004

      Apr 22. 2011

      bodola ko ni…abes kalau wanita yang kene rogol kene ada 4 saksi jugakla eah…takkan wanita tu kene ada 4 saksi baru bole buktikan dia di rogol? yang si perogol sedap je lepas ..Islam tak sekejam tu ….species mana ko ni ah?? ni mesti species jam Omega Taiwan 2004 ..hisssshhh

      Reply to this comment
    • Maulana otak di lutut

      Apr 22. 2011

      tggu nenek dia kena rogol dalam semak, lepas tu baru sibuk nak cari saksi empat org, akal ada ka?

      Reply to this comment
    • Paloi KR

      Apr 22. 2011

      Tuan Maulana
      saksinya 4 kamera berdefinasi tinggi,yang lain-lain tunggulah dulu polis siasat dan keluarkan hasilnya.
      Janganlah setiap kali Anwar terkena,hukum-hakam Islam dijadikan benteng pertahanan tapi masa nak buat hal tak terfikirpun tentang tuhan.
      Kenapa tak tanya Anwar apasal tak ikut nasihat para mufti berkenaan isu Kalimah Allah,isu Murtad Lina koy,isu hukum sebat kerana arak yang diperjuangkan Anwar..
      Sedarlah Anwar tu memanglah anugerah tuhan tapi tuhan ciptaan Anwar anak beranak.

      Reply to this comment
      • kentot berdarah

        Apr 22. 2011

        aritu kate ade bukti jam omega n jumpe jam tu kt bilik hotel…tp kt atas ni ckp tempt tu kt apartment plk…mne 1 btol ni??tipu ke ape?ak bole caye analisis ni, tp bole caye kt datuk T ni??
        pastu bdk ipts plk..kate pelacur china???

        Reply to this comment
        • DUH

          Apr 22. 2011

          Dia student China tapi kalau dia jual diri bukan namanya PELACUR CHINA ke bang oi?

          Reply to this comment
          • Nenek Pak Udin

            Apr 22. 2011

            Simple logic (PELACUR) puak2 ni pon tak leh nak paham ka? Aduyai… Macam mana la nak maju agama dan bangsa kito ni..

            p.s: Bukan bengang kat hang DUH, tapi mereka.

        • pikir la sikit

          Apr 22. 2011

          Sebab tu la dibuat siasatan. Kalau konspirasi punya teori memang la tak perlukan siasatan…awal-awal lagi dah ditetapkan skrip citernya.

          Hai…anwar…anwar. Siasat susah, x siasat pun kerajaan susah. Abis tu nak buat camno?

          Reply to this comment
        • Mahawangsa

          Apr 22. 2011

          Benda masih dalam siasatan polis, pendakwaan di mahkamah masih belum bermula – tetapi engkau dan geng2 kau plak dah mula membebel-bebel – sibuk berkonspirasi menyalahkan pihak lain..

          Itu lah akibatnya…

          Engkau pernah gi Hotel Vistana Penang tak ?? – ah – Kat hotel tu sebelahnya ada apartment – khas untuk tetamu hotel Vistana yang mahu menginap di apartment hotel.. (Cth mudah)

          Isu kecik cam gini pun bleh jadik isu gak keh ???

          Hampehhhh…

          Memang betul la puak2 korang ni dah takde kerja – fabricate teori konspirasi, tetapi tahap teori sebijik cam ciptaan dak kindergarten aje..

          Idealisme kunun.. Idealisme wak lu ah..

          Reply to this comment
        • kuat liwat

          Apr 22. 2011

          tu salah satu syllabus dia la tu..tu yg buat latihan praktikal dgn nuwar..dapat markah lebih sikit..

          Reply to this comment
    • izad

      Apr 22. 2011

      betul ke ada mufti yang kata video ni fitnah?mufti mana tu.tak kan lah mufti yang bijak pandai boleh jatuhkan hukum camtu sedangkan tengok video tu pun belum lagi.yang pendek tu mungkinlah dah tengok.kalau ada mufti yang sebegitu patut letak jawatan sebab memalukan orang islam aja.

      Reply to this comment
    • DUH

      Apr 22. 2011

      Pengarah drama mana plak ni? Tulisan tu orang yang letak video tu kat YouTube la yang letak. Sukati dia la nak letak subtitle. Pelacur la tu kalau dah jual diri. Setengah student jual diri nak bayar duit yuran. Jam omega tu penting tapi susah nak dapat tau pemilik nya siapa sebab takde registration card. Bukti utama bukan jam la, it’s the video. Persoalannya tu Anwar ke tak? Peduli ape pasal jam, pasal pelacur, pasal director? And Mufti Kelantan etc tu sape, Allah ke? Depa tau ke betul ke tak kalau tak tengok? MENJUAL DAN MENGEDAR DVD LUCAH untuk keuntungan tu berbeza dgn tayang video dekat reporter. Siapa kata dia tak didakwa, yang polis hantar kertas siasatan kat AG supaya dakwa Datuk T tu ape? Kan nak dekat masuk court dah ni? Ko ni bebal undang2, bebal agama, sibuk dengan bende tak penting. Cuba pakai otak sikit. Kalau anak orang kena rogol tapi tak tengok, Mufti Kelantan cakap FITNAH, ko percaya ke?? Nak 4 saksi sangat, bagi la Mufti2 tu semua tengok video tu. Kalau orang dah tengok kata memang clear sangat2 sampai nampak tahi lalat anwar ko nak kata ape? Superimpose?? Korang semua ni memang, SEMUA KORANG JE BETUL. Korang kan mufti, ustaz, pengamal undang2, polis. Orang lain bodoh, ko je pandai.

      Naik meluat aku dengan orang mcmni! Kalau blaja undang2 islam dan undang2 Malaysia takde bebal mcmni. At least I know what I’m talking about, do you?

      Reply to this comment
    • cd

      Apr 25. 2011

      Assalamualaikum,saudara Maulana…minta maaf saya katakan anda mungkin kurang arif bagaimana proses siasatan dan seterusnya tindakan undang-undang dijalankan. Kepada mereka yg memang ‘mind set’nya dah kata ‘tidak’ beginilah rentaknya…mempersoalkan itu dan ini tanpa berasaskan fikiran yg matang dan rasional. Nasihat saya kalaulah sekalipun anda bukan pro-kerajaan atau tidak mempercayai langsung (bulat-bulat..100 peratus) akan video itu dan menganggapnya fitnah setidak-tidaknya berlakulah adil dengan menjadi neutral iaitu biarkan proses siasatan habis dilakukan PDRM dan insyallah kebenaran akan muncul jua akhirnya. Masa tu barulah kita boleh lihat siapa yg mulutnya akan melopong dan ter nganga kerana terkejut dan satu lagi puak akan menunduk muka kerana tersangat ‘segan dan malu’ atas tindak tanduk sendiri. Kita sama-sama lah tunggu saat itu.

      Reply to this comment
    • hambaAllah

      Apr 25. 2011

      maulana ni pun mangsa “zakar nuar masuk punggung” ke? cbuk duk bela ke penagih seks tegar mcm “ustad” nuar tu…nk ckp BUTE blh lak tgk drama “asyik” nuar. nk ckp PEKAK dgr pulak agaknye terencat akal kot

      Reply to this comment
    • Zaza

      Apr 26. 2011

      Maulana,
      Bodo mu…

      Reply to this comment
    • orgutan

      Apr 26. 2011

      Di Sabah kalau ada org bunuh monyet, yg penting ialah adakah “org tu bunuh monyet tu ke tak”, org Sabah tak tanya apa warna monyet, jantan ke betina, tinggal atas pokok ke tak. We only ask “Did you kill it or not?”. “Did that guy is Anwar or not”, we are not so stupid said “Woah nice towel”, “nice omega oooooo”.

      Dalam Islam wat zina then rakam tak salah ye? Biar pun berjuta org nampak muka si jantan ngan si betina? Tak paham la 4 saksi ni. Kalau tak silap saksi kena nampak benda tu masuk cam benang masuk dlm lubang jarum. So dgn “VIDEO” tak dikira saksi le? tak dikira tu sebagai bukit le? so lepas le pelakunya maksudnya? I’m not muslim, so sorry kalau ada tersilap cakap pasal saksi2 ni.

      Reply to this comment
      • DUH

        Apr 26. 2011

        mesti la kira. tanya je mana2 lecturer Islamic Criminal Law. Video boleh dijadikan bukti lebih kukuh daripada saksi. Mcm DNA. Islam ni bukan kuno mcm si maulana bodoh tu ingat. Actually hudud happens when the offender ni memang tak kira dah nak zina kat mana, kat depan 4 people pun tak tau malu. Tu yang wujudnya HUDUD. In Anwar’s case, Ta’zir is enough, and can be proven very easily. Ta;zir is when a crime is committed but the punishment is up to the judge to decide. For example in khalwat case. Anwar can be charged with Khalwat pretty easily based on the evidence. Just sitting in a room with someone who is not his wife in a compromising position is enough to implicate him. Islam is easy for those who study it closely, bukan mcm Maulana ni. Hei maulana, kau jawab sket ape kitorg cakap ni. Tau bising je lebih, bila dah kena bantai senyap plak. JAWAB LA kalau berani!

        Reply to this comment
  13. joe-bp

    Apr 21. 2011

    Kasi aja . selasai kes

    Reply to this comment
  14. izamir

    Apr 21. 2011

    Wahai warga negara semua renungkanlah sejenak..dh bertahun anuar difitnah dh berkali solat hajat tolak bala tapi hingga kini kes x selesai. Ingat DOA org teranaiya akan dimakbulkan tapi kenapa x pernah selesai. Satu kes ke satu kes…Duk kutuk nik aziz x da lak pulak dia dimalukan.itu orng yg beriman. Percayalah KES Anuar x akan selsai hingga dia smpai ajal.Dia akan turun naik mahkamah dan kes tergantung begitu saja……..

    Reply to this comment
  15. Along

    Apr 21. 2011

    penyokong anwar juga adalah orang2 yang MEMPUNYAI MASAALAH MENTAL.ini termasuk pemimpin PAS.

    Reply to this comment
  16. Nino

    Apr 21. 2011

    1 Nuar dah kena bala cash dah! Sepatutnya bila2 masa je jd PM tp Allah humban dia dlm penjara!!!!!
    Itulah balasan cash yg Allah kenakan..
    2. Bg pencacai mereka xkan percaya sbb merekapun dah kena bala cash jgk! Otak mereka dihitamkan sampai xnampak jln yg benar!!

    Reply to this comment
  17. HAMSOR

    Apr 21. 2011

    perut dia lain..janggut dia lain…hehehe..kelakar la bang nuar ni…auwwww tak tahan i dgn gurau senda u bang nuar !!

    Reply to this comment
  18. zit

    Apr 21. 2011

    ape nak heran. kalau wan azizan dgn nurul izzah belot anuar pun dia kata konspirasi BN. kne beli dgn BN. jwpn standard la tu. dah xdak modal. tu je modal dia sbb senang n puak2 dia senang pecaya bila dia ckp cam tu. So, dia akan gune ayat yang sama tu jgk la kalo dia terkantoi ape2. sbb org bodoh sume pcaye yang tu sume umno yang buat.

    Reply to this comment
  19. kak maz

    Apr 21. 2011

    mesti la sepadan. bawak kemana pun keputusan nya anuwar jugak sebab nya??? bukan susah memang anuwar.

    Reply to this comment
  20. me

    Apr 21. 2011

    ANUWAR LU KENE SAMAK WOOOOOOOOOOO……………..

    Reply to this comment
  21. me

    Apr 21. 2011

    anwar balik2 dgn konspirasi.DAP sebok ckp org rasuah.padahal dorg lg teruk.xnk ak jd mcm spore.sedare mare ak susah cari keje kt sane.sane cine je kntrol.spore hak melayu sume xde.ak geram ngn NIZAR dn sekutunya.gua rase nk tumbuk die je bro.bape byk duit judi DAP yg dorg da bagi kt lu?

    Reply to this comment
  22. me

    Apr 21. 2011

    mane video kit siang nih? nk tgk la..anyway, ape sudah jd ngn MCA n gerakn?kaum cina ni betulla xtau berterima kasih.bagi betis nak peha.bagi idung babi baru tau.kene pinda perlembagaanla mcm ni.belum terlambat lagi.cina sudah kene sawan babi ni.hak tuihh.

    Reply to this comment
  23. sg tt

    Apr 21. 2011

    fikir-fikir la………………………….

    Reply to this comment
  24. zainuddin

    Apr 21. 2011

    berani buat berani tanggung la…

    Reply to this comment
  25. KHALID

    Apr 21. 2011

    Walaupun sudah terbukti yang pelakon didalam video seks itu adalah Anwar Ibrahim, penyokong penyokong lembu Anwar Ibrahim termasuk juga ANwar Ibrahim sekali lagi akan mengatakan yang ini semua adalah konspirasi UMNO dan BN. Dan PM Najib dan ister terlibat. Kepala otak dia… Manalah ada ahli UMNO ataupun BN ada masa nak buat itu semua?

    UMNO, BN, PM Najib dan isteri dia tahu ker yang Anwar nak pergi projek dgn pelacur?

    Tak habis habis, sendiri yag buat, yang disalahkan orang lain. Mak bapak dia yang ajar ker?

    Ni Anwar Ibrahim dah keterlaluan. Sendiri buat, sendirilah yang tanggung.

    Kalau semua Anwar Ibrahim katakan yang ini konspirasi, jadi air mani yang masuk dalam Wan Azizah dan keluarnya Nurul Izzah, adakah itupun satu konspirasi?

    Air mani yang masuk ke dalam Shamsidar dan keluarnya Afifah, adakah itu semua konspirasi?

    Air mani yang masuk kat dalam dubur Saiful tu pun konspirasi ker? Daripada mana nak dapatkan air mani Anwar Ibrahim selain daripada si juburi tu keluarkan sendiri?

    Sendiri dah syiok syiok buat.. Kena tangkap terus tak mengaku. Sebaliknya orang lain yang dipersalahkan. Ini sama juga dgn penyokong lembu Anwar. Percaya sangat dgn si Juburi tu.

    Tak ada otak atau akal nak fikirkan ker?

    Reply to this comment
    • QTGsamarahan

      Apr 21. 2011

      Kalu bini, emak dan anak dara dan jubur depa sendiri kena sontot dgn al juburi, baru depa percaya kot…..

      Reply to this comment
      • Kong Keck Kuat

        Apr 21. 2011

        YUP BETUL… MACAM SAIFUL BUKHARI LAA… DAH KENA SONTOT NGAN ANWAR BARU PERCAYA ANWAR TU PELIWAT… KALAU TAK DULU DIA JUGAK YANG SOKONG NUAR SAMPAI SANGGUP BEKERJA NGAN NUAR… DAN TUDUH DR. MAHATHIR FITNAH NUAR… DAH KENA SONTOT BARU LAA MINTAK AMPUN KAT MAHATHIR..

        Reply to this comment
      • majid

        Apr 21. 2011

        Mana mereka mau percaya itu konspirasi jugak

        Reply to this comment
  26. memang sah anwar

    Apr 21. 2011

    Dajjal anwar ibrahim tak akan mengaku

    – walaupun sebanyak mana pun org di kondo tersebut terserempak dgn dia pd waktu tu
    – walaupun jika ada rakaman cctv dia sah masuk ke kondo tu pd waktu tu
    – walaupun jika kondom/air mani dia dijumpai dalam kemaluan pelacur tu
    – walaupun kalau pelacur tu sendiri sahkan memang dia
    – walaupun jam omega sah milik dia
    – walaupun kenyataan bersumpah alquran org yg bersama dia dalam bilik tu (eskay)
    – walau apa sekali pun…

    Dajjal Anwar Ibrahim TAk AKAn mengaku!! Semoga allah melaknat DSAI.

    Reply to this comment
    • Kong Keck Kuat

      Apr 21. 2011

      HARAP-HARAP BIARLAH KEMUNGKARAN YANG MAHA DAHSYAT YANG DILAKUKAN OLEH ANWAR DIBALAS OLEH ALLAH SECARA CASH DIMUKA BUMI… KALAU ALLAH DAH KASI MACAM2 PETUNJUK KEPADA RAKYAT TENTANG KEMUNGKARAN, PENIPUAN DAN PELBAGAI LAGI DAN RAKYAT MASIH TAK NAMPAK… HARAP BIAR ALLAH TUNJUKKAN DENGAN BUKTI YANG AMAT AMAT AMAT NYATA SEPERTI TUKARKAN KEPALA ANWAR DENGAN KEPALA ANJING.. SUPAYA ORANG2 DARI PAS DAN PKR INSAF DENGAN PETUNJUK ALLAH ITU.

      Reply to this comment
      • hambaAllah

        Apr 25. 2011

        knp kepala ANJING x sopan tu kn ke elok klu tkr jd kepala BABI je.pdn la ngn hobi sondol menyondol.sontot menyontot

        Reply to this comment
  27. zouboiti

    Apr 21. 2011

    bangkai GAJAH lagi mau tutup dgn daun pisang ka?? BENA ???

    Reply to this comment
  28. QTG Samarahan

    Apr 21. 2011

    konpirasi umno tu…dia org sogok agensi penyaiaran korea tu….betul tak BENA?

    Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE