PARADIGMA POLITIK BARU

Lim Kit Siang Kena Halau Pengundi Gelang Patah

AIDCNews – 29/04/13 – Saluran youtube 2012Ahboy memaparkan insiden Penasihat DAP, Lim Kit Siang kena halau dengan pengundi Gelang Patah yang sedang bersarapan pagi di kedai makan dalam parlimen tersebut.

Kit Siang, calon DAP Parlimen Gelang Patah bersama rombongannya berhenti seketika di kawasan kedai makan itu untuk membuat kempen bergerak, namun penduduk setempat yang sedang menikmati sarapan pagi membantah kehadirannya yang disifatkan mereka sebagai mengganggu ketenteraman awam.

“Rakyat makan pagi, Kit Siang pagi, rakyat tak tahan, halau Kit Siang pergi, Kit Siang sakit hati, cabut dan lari,” kata blogger Cina, 2012Ahboy.

9 Comments

  1. Better Nation says:

    Samseng UMNO apanya dah memang betul depa kata ini tempat makan, mereka taknak diganggu. Nak guna hujah kebebasan hak asasi? Mana hak asasi mereka untuk tidak diganggu then?

  2. Lim Lynn says:

    http://stopthelies.my/?p=3074
    Anwar aide reveal the Truth.

  3. PendudukJB says:

    Ni dekat pasar peladang Tungku Tun Aminah.

  4. Ahjibko says:

    Inila budaya samseng umno.pemimpimnye suke menerapkan budaya samseng.islam xajar kurang ajar mcm ni.kalau benci pn xperlu wat mcm tu.

  5. din7 says:

    salam nak tnya, dia kena halau kat kedai makan mana ye?boleh bg info x?

  6. songsang says:

    Salam …..nak buat mcm mn dah orang tak suka kena faham le. Elok balik melaka main ngan ank cucu je. Tak boleh nak buat kat kacau kat negeri sendiri,buat kacau kat negeri orang. Kalau dah muka tak tahu malu dia nanti sondoi membabi buta je

  7. ron95 says:

    king of chauvinis gets pissed
    haha..nobody wants him in gelang patah
    seperti mengketarah hatinya sudah patahhh.

  8. Lim Lynn says:

    Lim Kit Siang memang tak malu kerana datang ke tempat yang salah. Malahan dia tak perasan orang dah rasa tak begitu selesa apabila dia hadir.

  9. Warisatuliman2010 says:

    Salam handai taulan. Fikir2kanlah apabila tokoh pembangkang tidak disenangi di negeri Johor.

Leave a Comment

 

— required *

— required *