Evangelista Buat Hal Maulud Nabi Pula

Helen Ang – Orang lain dilarang guna perkataan ‘Pulau Pinang’ hakcipta Lim Guan Eng untuk dikaitkan dengan apa-apa acara mereka tetapi dia pula mahukan semua sambutan, termasuk Maulidur Rasul peringkat negeri, supaya dikaitkan dengan dirinya.

 

Maulidur Rasul disambut DAP dengan angpow

http://www.wretch.cc/blog/teonieching/21608150

 

4 Responses to “Evangelista Buat Hal Maulud Nabi Pula”

  1. Laksa Johor

    Jan 26. 2013

    Tolak Pakatan Rakyat kerana majoriti pemimpin-pemimpin mereka terdiri daripada orang-orang yang “suey, sial dan celaka” belaka. Minta maaf kerana terkasar bahasa kerana hati tengah panas sangat akhir-akhir ini.

    Reply to this comment
  2. ron95

    Jan 26. 2013

    bagi angpow sempena maulud Rasulullah? apa kebenda tiga suku si Guang Eng ni?
    dah berapa tahun dia dok kat Malaysia ni?. Hapa dia ingat hari keputeraan junjungan besar nabi kita ni cam Easter Eggs (cam Good Friday di Sabah/Sarawak) ke?.
    Memang sah DAP evangelist ni memang takde senseviti langsung. jangan ingat kalimah suci Allah dipermainkan sesukahati apalagi soal maulud nabi!. Dgn Aljuburie korang bagi dia makan babi tapi dengan perasaan umat islam kepala babi lebih layak selayaknya dgn tokong LGE biaDAP ni.

    Reply to this comment
  3. itsme

    Jan 25. 2013

    wahai org penang, jgn terpedaya dgn budaya baru yg dibawa lge, apa relevannya ang pow dan maulid nabi?? gula2 yg diberikan tp ‘ladang2 tebu’ hbs tergadai.. lge hanyalah ibarat ‘iceberg’ yg dipermukaanya nampak kecil namun dibawahnya jika dilanggar akan tenggelam sebuah kapal. bak kata tun m, mrk selalu mengatakan kita melayu racist, namun sebenarnya yg racist tahap melampau. Mrk juga adalah pelampau2 agama yg menolak kedamaian dan kesejahteraan hidup pelbagai agama dlm satu bumbung.
    Sebagai pelampau agama, jgnkan pelampau agama islam pelampau agama lain lebihlah kita tolak krn ianya sukar dibendung jika sudah melarat nnti. jgn beri ruang kpd sampainya kpd masa yg menyedihkan dan MENOLAK mrk skrg bermakna anda semua tlh melakukan JIHAD kearah kegemilangan islam dan melayu di msia.

    cth hanya berada diseberang tambak johor, terlalu dkt utk ditangisi namun terlalu jauh utk dibantu. Mungkin Allah menjadikan Palestine cth utk dunia ini, betapa kufur dan sesatnya mrk. Bangkitlah dan TOLAKLAH PR.

    Reply to this comment
  4. WakKang

    Jan 24. 2013

    Apa … Guan Eng kapirkeparat tu ingat Maulidulrasul tu sambutan makan makan ke? Bodoh punya cina!!! Sia sia jadi rakyat Malaysia, tapi tak faham faham. ….atau mungkin dia punya agenda nak pesongkan umat islam dengan cara tu!!!!

    Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE