PARADIGMA POLITIK BARU

Lagi Sampah Dibakar..

AIDCNews – 01/12/12 – “Lagi sekali sampah dibakar di tempat yang sama,” kata pengirim yang berasal dari Kajang, Selangor.

“Sistem kutipan sampah tidak efesien, kalau dikutip sekalipun tidak semua sampah dibersihkan menyebabkan penduduk mengambil inisiatif sendiri, membakar sampah sarap tersebut.

“Setakat ini, hanya rumah sampah yang terbakar, jika ia berterusan dan api tidak dapat dikawal mungkin rumah-rumah penduduk sekitar juga turut terbakar,”katanya lagi.

Berikut disertakan foto-foto yang dikirim kejadian membakar sampah di satu lokasi Kajang, jam 5 petang hari ini.

Tidak Tahan Bau Busuk, Sampah Dibakar…

6 Comments

  1. Cicitkudin says:

    Padu dulang paku serpih, mengata orang dia yg lebih. Cakap bukan main lagi tapi bila diberi mandat, soal sampah pun tak dapat selesai.

  2. HAMSOR says:

    ERRGHH ANU ANWAR TU PUN SAMPAH GAK..TAK NAK BAKAR KER?? HAHAHAHA// anji anji tata kunji la korang ni..

    • Ini ternyata suatu fitnah dan konspirasi UMNO untuk menjatuhkan aku sebagai PM dan pemimpin ulung dunia. Pembakaran sampah ini ternyata hasad dengki dengan kejayaan aku sebagai lulusan am ijazah Pengajian Melayu yang dapat sampai ke tahap Shakespeare dan World Bank IMF. Nantilah aku jadi PM selesai masalah. Tunggu aku jadi PM selesai semua masalah.

  3. usin says:

    salah satu usaha kerajaan pakatan rakyat selangor basmi nyamuk. lagipun kes denggi kt selangor agak cemerlang. tahniah. pengundi2 selangor pakat pilih lg pakatan ye, biar sampai rumah pulak yg terbakar…

  4. otak di lutut? says:

    haah…….undilah lg pkr dgn pr tu, lepas itu pakat persoalkan, KAFIRKAH AKU?

  5. Saifullah says:

    Penduduk pown jangan jadi bodoh, bakar sampah cemarkan udara. Otak dilutut saper nak tolong. Kalau kutipan sampah teratur takkan jadi bender nih. Undilah lah lagi PR. Kang Selangor jadi Selangor Darul Sampah. Apa pon x boleh. Bajet bagus.

Leave a Comment

 

— required *

— required *