Video Seks Tersebar Menjelang Lawatan Anwar Ke Jakarta

Menjelang lawatan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim ke sini pada awal Januari 2013, telah tersebar luas menerusi internet terutama BalckBerry Video Sexnya dengan seorang wanita Cina tetapi ada kelainan dari yang tersebar di Malaysia.

Kelainannya adalah tepat seperti yang diramalkan oleh Anwar Ibrahim sendiri yang tersiar dalam Suara Keadilan 26 Disember iaitu “Dulu muka macam Anwar, tetapi perut buncit, tetapi sekarang muka macam Anwar, perut pun dah kempis.”

Penyebaran ini meluas terutama sekali di kalangan para wartawan dalam dan luar negara yang berpusat di Jakarta, pemimpin-pemimpin agama Islam dan juga rakan-rakan rapat Anwar sendiri.

Anwar dijangka akan berucap kepada wartawan-wartawan luar negara (FR) di Jakarta pada 10 Januari depan, tetapi lokasinya belum diumumkan kerana menurut penganjurnya ditakuti ada pihak-pihak yang mahu mensabotaj majlis itu kerana merasakan Video itu memalukan orang Islam, terutama penyokong-penyokong Anwar di Indonesia.

Seorang wartawan Indonesia terkemuka dari Media Tempo yang melihat Video itu memberitahu, “Hebat sekali pukulannya Pak,dia bisa jadi Phonographic Actor.”

Penyebaran Video terbaru ini berlaku begitu pantas berikutan kenyataan yang dibuat oleh wartawan Zainuddin Maidin (Zam) di wawancara di TVOne Indonesia, mengatakan Anwar sebagai seorang homosexual dan juga pengembang pluralisme agama.

Sementara itu, seorang pegawai perhubungan Pak Gus Dur dalam dialog secara langsung dengan Zainuddin Maidin di stesen TV yang sama, pada kali kedua yang disaksikan oleh lebih 100 juta orang di Indonesia, telah menafikan anggapan Zainuddin bahawa semua orang Indonesia menyokong Anwar dan mensifatkan ini sebagai paranoid.

Di Kuala Lumpur Suara Keadilan keluaran 25 Disember, menyiarkan ucapan Anwar Ibrahim di suatu perhimpunan Jelajah Merdeka Rakyat di Petaling Jaya baru-baru ini menyatakan bahawa UMNO dan BN sedang mereka-reka video fitnah baru terhadapanya menjelang Pilihan Raya Umum ke 13.

Menurut Anwar, video baru itu ada dua visi, iaitu “dulu muka macam Anwar, tetapi perut buncit, sekarang muka macam Anwar, tetapi perut pun dah dikempiskan.”

Video Anwar perut bunci itu dipercayai adalah versi yang diterbitkan oleh PKR sendiri dan orang ramai mengkagumi kepantasan kerja kumpulan media PKR yang dapat bertindak seperti kilat bagi mengelirukan orang ramai dibandingkan media team UMNO.

Beberapa orang pakar perang saraf menganggap, bahawa cara penyebaran Video Sex Anwar Ibrahim itu adalah tidak bijak kerana dilancarkan oleh “Datuk T” yang diketahui sebagai musuh Anwar dan berkepentingan politik dan wang, berbanding penyebaran Video Sex Menteri Kesihatan, Chua Soi Lek yang lebih berkredebeliti dan berkesan kerana tidak nampak tangan yang menyebarkannya.

Bagaimanapun sekarang lebih ramai orang yang mempercayai Video Sex Anwar itu oleh kerana penyebaran menerusi BlackBerry adalah lebih jelas wajah sebenar pelakonnya. Kesannya yang paling buruk akhir-akhir ini, ialah pengikut-pengikut Pas telah mulai memisahkan diri dari program Jelajah Merdeka Rakyat PKR. Di Dungun Terengganu baru-baru hanya beberapa gelintir manusia sahaja yang hadir

KOMEN:

Soalnya, bagaimanakah Video Sex Anwar Ibrahim yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim masih direka-reka untuk fitnah oleh UMNO dan BN telah tersebar dengan meluas di Jakarta – zamkata

17 Responses to “Video Seks Tersebar Menjelang Lawatan Anwar Ke Jakarta”

  1. sayamelayu

    Jan 02. 2013

    Kelakor ler komen anwar ibrahim…aku nak tukar nickname shamsidar plakla..hihi

    Reply to this comment
    • Anwar Ibrahim

      Jan 03. 2013

      Apa yg kelakor ni? Aku betul-betul akan jadi PM. Ini bukan main-main. Janganlah kerana aku sekadar ada ijazah am Pengajian Melayu raayat tidak memilih aku. Jika raayat tidak memilih aku, maka itulah sebenarnya konspirasi UMNO.

      Reply to this comment
      • itsme

        Jan 03. 2013

        ialah kelakor.. mana ada org yg fizikal dan mentalnya sihat cakap semacam je atau perkataan yg sama spjg masa, cuba p tgk kat hospital tampoi cam ner dia org? bkn ke sepesen je.. serupa lah ngan kamu!! keh keh keh

        Reply to this comment
  2. Gabriel Al Iman

    Jan 02. 2013

    Tak yah cite pasal perut, fokus kat kote dia bengkok tak, pasti suruh Jijah confirmkan kote tu sama tak cam bang Non punya.

    Reply to this comment
  3. cikgu pencen

    Jan 02. 2013

    Aku bermohon kepadaMu agar minta dijauhkan manusia ini drpd berkuasa di bumi bertuah ini..amin

    Reply to this comment
  4. Cicitkudin

    Jan 02. 2013

    Perut yang buncit boleh kelihatan kempis dengan memakai bengkung. Zaman sekarang bukan sahaja wanita pakai girdle, lelaki pun banyak yang pakai nak kelihatan kempis atas bermacam sebab dan alasan.

    Reply to this comment
  5. sman

    Jan 02. 2013

    Anwar patut saman Dato T buat fitnah pada beliau dgn video seks tu.Barulah boleh pastikan samaada tulin ke beliau yg beraksi dalam video tu.Ini tidak asyik berdalih itu ini,perut buncit,kepala botak,misai tak ada macam-macam,saman nya tidak .Tapi sepandai=pandai tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah juga,itulah yg terjadi pada Anwar bila beliau menyaman Nalla.Pelanduk lupakan jerat ,tapi jerat tak lupakan pelanduk….makan umpan juga dia akhirnya.

    Reply to this comment
  6. Cicitkudin

    Jan 02. 2013

    Semoga Tuhan menutup aib kita. Tapi kalau seseorang itu nak menipu orang ramai dengan berpura-pura dengan bertopeng kebaikan, dikhuatiri Tuhan akan buka seluas-luasnya pulak.

    Reply to this comment
  7. KadukTechnoLogik

    Jan 02. 2013

    pak kaduk dah poning ni…. adakah bideo kote bengkok yg papagomo buat intro awal tahun lepas tuuu….

    Reply to this comment
  8. Nuaq

    Jan 02. 2013

    Video perut buncit tu Kickdefilla dah ulas tentang gambar video wide, dan ia takde keraguan.

    Reply to this comment
  9. ron95

    Jan 02. 2013

    “dulu perut buncit sekarang slim dan kempis” lepas ni nak tengok bang non dengan siamdoll plak, nak tengok ada buncit lagi ke tak.

    Reply to this comment
  10. cataract eye drops

    Jan 02. 2013

    Ini semua adalah taktik jahat dan kotorrr Yahudi Zionist. Lihat saja Anwar Zionist, bila dah kena corner, tak bole terjawap, dia akan melenting, naik sawan, meroyan, macam wartawan tanya pasal jam Omegay, macam wartawan apakah beliau kenal Saiful, Macam PC beliau tentang video Cina Doll. Yahudi Zionist bacul tidak akan ngaku. Rupa sama tetapi tetek dan perut tak sama. Inilah taktik alasan berjambul bacul Yahudi Zionist. Satu rakyat bole sudah lihat foto2 Aiskrim Assmin Dayus, dan semua rakyat dgn mata kepala sendiri bole menilai tanpa syak wasangka yg jantan lagi jual Aiskrim adalah Assmin Dayus, hanya bacul2 sperti Anwar Zionist dan Assmin sendiri yg tidak akan mengaku. Inilah spesis2 yg sudah harus kita rejam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel Zionist.

    Reply to this comment
  11. its me

    Jan 01. 2013

    bestlah komen ‘Anwar Ibrahim’ ni.. follow SOP tui.. hehe

    Reply to this comment
  12. Beritadarigunung

    Jan 01. 2013

    Itu hari, Nala kata dia ada banyak bukti. Dulu dalam parlimen Karpal tuduh Anwar macam-macam. Dulu Mat Sabu pernah beri gelaran pada Anwar al-jxxxxx. Datuk T dah secara gentleman tampil. Saiful juga telah tampil.

    Kita tunggu saja kebenaran muncul sebagai pengajaran. Anwar tak boleh selama-lamanya mengelak dan memperdayakan orang lain. Lebih baik Anwar berundur sebelum dimalukan dan dihentam ‘pukulan KO’.

    Ramai yakin, ada banyak lagi bukti menunggu giliran untuk dilepaskan satu demi satu. Usah kita tanya muslihat disebalik penonjolan bukti. Anggap saja ianya perlu sebagai pengajaran untuk anak bangsa dan anak cucu. Jangan kita pandang sepi tentang amaran mengenai kemusnahan Kaum Lut.

    Reply to this comment
  13. Anwar Ibrahim

    Jan 01. 2013

    Ini ternyata suatu fitnah dan konspirasi UMNO untuk menjatuhkan aku sebagai PM. Mereka hasad dengki dengan kejayaan aku sebagai lulusan ijazah am Pengajian Melayu yang dapat mencapai tahap Shakespeare World Bank IMF. Nantilah aku jadi PM selesai semua masalah. Tunggu aku jadi PM selesai semua masalah.

    Reply to this comment
    • Haji Hadi

      Jan 02. 2013

      Sepatutnya aku yang jadi PM, bukan kamu.. kamu ada masalah moral.
      Kalau aku jadi PM hari ini,
      akan banyak jadi masalah.

      eh.,

      Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE