PARADIGMA POLITIK BARU

Risalah Nurul Izzah Sudah Tersebar..

AIDCNews – 17/11/12 – Ucapan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah di Gereja Tabernacle di Subang, 3 November lalu kini disebar dalam bentuk risalah, lapor novandri.blogspot.com.

Risalah itu bertajuk “Penerangan Isu Hangat : Dakwaan Bahawa Ahli Parlimen Lembah Pantai Sokong Melayu Dibenarkan Murtad,” memuatkan kenyataan Nurul Izzah di gereja itu dan kenyataan pengaju soalan, Siti Kassim yang tidak berpuas hati apabila anak sulung Datuk Seri Anwar Ibrahim berpusing 180 darjah setelah kenyataannya menjadi kontroversi.

“Apa bezanya kenyataan Anwar berbanding dengan Nurul ? Awas gejala jual agama untuk kuasa yang dibawa PKR kerana ia bertujuan untuk melemahkan kedudukan Islam,” begitulah bunyi kandungan risalah itu.

Risalah itu turut memuatkan perbandingan foto Nurul Izzah berucap di gereja Subang Jaya dengan foto ucapan Anwar menyokong Lina Joy murtad di BBC News.




10 Comments

  1. pasbodoh says:

    mana pulak perginyer persatuan ulaq dlam semak…..
    lebih baik simpan ajer teloq dlm almari……
    sembang tak mau jatuh…. muka mcm kepala butuh….?????

  2. Rosman Bakar says:

    Sebar jer kat sluruh malaysia. dulu kat kampung dulu tersebar pasak risalah pasal paklah. kini kenekan dia pulak.

  3. Matt says:

    Allah tak lalai, siapa buat salah mintak ampunlah kpdNya..

  4. sman says:

    Nurul Izzah ikan kecil,tapi perlu juga di kuburkan gelagat buruknya itu.Tapi yg paling penting ialah kita menguburkan tiga ekor ikan tua yg dah liat kulitnya ,iaitu al Jubori,Pok Nik dan Hadi al Fatwaki.Hujah-hujah dan hukum ugama yg sebenar perlu dijadikan bahan utk menjelaskan kepada masyarakta ‘kesesatan’ yg boleh terjadi kerana tiga makhluk perosak ini.TS Harunsani,Dr.Fathul ,Ust Mat NOr Deris ,Zul Nordin Dr.Hassan Ali,dan beberapa orang lagi perlu bergerak agresiff,jika kita benar-benar mahu mempertahankan Melayu dan Islam.Kalau kita teragak-agak dan merasa segan silu ,ini boleh menjadi penamat kepada masa depan Melayu dan Islam di negara ini.Biarlah kita mengambil sikap ‘biar beputih tulang dari berputih mata’,ini bukan kerja main-main.Melihat apa yg berlaku di KB semasa muktamar Pas,rasanya mereka sudah tidak toleh belakang lagi,bagi mereka alang-alang menyeluk perkasam biar sampai kepangkal lengan.Dajjal sudah mengusai mereka sepenuhnya dgn lambaian syurga Putrajaya.Kalau Pok Nik ,Hadi al Fatwaki bersama pengikutnya boleh di pengarhi oleh Dajjalal Jubori,kita khuatir,kelicikan Dajjal ini juga boleh membawa Sabah dan Serawak bersama mereka.Oleh itu sebelum terlambat,bairlah kita kuburkan dulu sekutu Dajjal di sini.

    • sman says:

      Kesanggupan mereka mendoakan kemusnahan kepada umat sebangsa dan seugama mereka,bukan satu perkara kecil.

    • usinlempoyang says:

      Salam..

      bagaimana dengan ustadz-ustadz ‘silent mode’?..perlu juga digerakkan mereka ini agar berani menyuarakan kebenaran.

      Isu terkini ttg ‘Doa UMNO KO’ oleh adik Nik Aziz di Kelantan ..sebenarnya melengkapkan gambaran kesesatan PR. Ini perlu diwar-warkan.

      • sman says:

        waalaikumussallam,

        Sebenaarnya semuanya perlu di gerakan,cabaran yg kita hadapi sekarang bukan kecil,keadaan ini tidk pernah terjadi.Saperti yg penah saya tulis dulu,dimana secara kebetulan saya kerumah seorang yg bertugas di Bukit Tak Kecoh,yg menceritakan bagaimana perancangan Dapig,utk menguasi negara ini.Apa yg di ceritaknnya itu bersesuaian dgn apa yg sedikit sebanyak saya tahu dan saya perhatikan.Kemudian di perkukuhkan lagi perkara ini bila penulis IB nmendedahkan di blog ini bahawa ada tokoh Parti Ajaran Sesat yg menerima elau bulanan termasuklah Mat Sabun .Tingkah laku al Jubori yg galak kehulu kehilir secara mewah dan jet pribadi yg menerbangkan beliau ke Sabah dan Serawak lebih meyakinkan saya bahawa kita dalam bahaya,seperti yg dibayangkan.Kita kena ingat al Jubori bukanlah orang yg bodoh,pa yg di lakukannya memang penuh dgn muslihat.Itulah saya rasa terkilan dgn mood selesa yg sedang mendodoi sebahgian besar kelompok Umno sendiri,kecuali PM,TPM dan beberapa tokoh lagi yg berkerja keras,tapi yg lainnya kurang menyerlah.

        Semasa saya bersama PKR dulu,dalam piliharaya 2008,Anwar meramalkan kemengan besar,ramai yg tidak percaya,hanya saya yg 90% percaya,bila saya meneliti t data-data dan gerak kerja Anwar.

  5. GOOD……SEMUANYA DIAMBIL DARI SUMBER ASAL… TIDAK ADE EDIT2 BUAT2 LAKONAN MANUSIA SERUPA MIRIP DENGAN…. DIAMBIL BULAT2 BERSAKSIKAN MIKROPON RAKAMAN DARI IHPONE GALAXIE DAN CAMCORDER2 LAIN…..

  6. Ini konspirasi UMNO. Yang penting aku jadi PM selesai semua masalah.

  7. its me says:

    Baguslah mende ni kuor, biar mrk saman!! nak tgk gak cam mana muka mrk nnti.. senang2 ko ckp mende cam ni isu remeh dan terpencil. pendeknya akal pak2 guru tu, hbs semua org ko nak kelentong.. senang tul hidup jd ahli politik ni ekk.. bohong sana sini dpt gaji + allowance, cuba ko org kerja kilang ke, kerja tukang cuci ke, kerja kontrak ke? baru ko org tahu cam mana nanti.. udah2 le pak ooii, bawak2lah bincang ngan UMNO, yg pasti melayu umno ni tetap sokong dan pertahankan ISLAM dan MELAYU, tak tahu lah kalau2 ko org tak berapa nak melayu dan tak brp nak islam..

Leave a Comment

 

— required *

— required *