Kisah ‘Foto’ Saiful hidang ‘karipap’ kepada Anwar

saiful27jun

Oleh Cyber1Trooper, AIDCclub

Foto di atas adalah bahan bukti di mahkamah dalam kes liwat Anwar. Dirakam oleh salah seorang ahli AIC (AnwarIbrahimClub) ketika Anwar mempengerusikan mesyuarat AIC di rumah kediamannya, (No.11, Jalan 3/61, Bukit Segambut Dalam, Kuala Lumpur), sekitar jam 5 petang, pada 27 Jun 2008.

Apa tujuan AIC menyebarkan foto ini ? Tujuannya untuk membuktikan Saiful tidak diliwat pada 26 Jun, kerana Saiful hadir dalam mesyuarat AIC di rumah Anwar pada 27 Jun. Tetapi benarkah hujah itu ? Kalau benar kenapa tidak dimasukkan hujah itu semasa cubaan untuk menggugurkan kes ? Sepatutnya masuk lah hujah ini, kerana ada bukti bergambar, kenapa pula menggunakan hujah lain (tuduhan hubungan intim Saiful-Farah) yang tiada sebarang bukti ? Klik di sini dan di sini

Lihat sekali lagi foto di atas, lihat betul-betul wajah Anwar dan wajah Saiful, berkerut semacam, seperti ada rahsia di antara mereka berdua. Lihat wajah MatKeri (Presiden AIC) yang duduk sebelah kanan Anwar. Tentu dia seronok foto ini disebarkan, sebab dia tidak tahu apa-apa tentang operasi rahsia Anwar, rahsia kondominium Desa Damansara, dia hanya tahu tentang AIC saja. Itupun ambil alih jawatan Presiden AIC daripada Rahimi Osman, bekas Setiausaha Khas Anwar.

Mat Keri kena tanya Rahimi yang lebih berpengalaman dengan Anwar, sebelum ‘excited giler’ sebar foto ini. Tanya betul-betul Rahimi, kenapa dia letak jawatan Presiden AIC ? Kenapa dia berhenti jadi pegawai khas Anwar ? Kenapa dia bawa masuk Saiful Bukhari jadi pembantunya untuk membantu Anwar ? Kenapa dia bawa Saiful pergi jumpa Ezam Mohd Nor, pada lewat malam (27 Jun 2008) hingga ke pagi di tempat letak kereta, Plaza Tol Senawang ? Tanya betul-betul Rahimi dulu, barulah boleh dibuat keputusan betul atau tidak Anwar meliwat ka tidak.

Ini politiking dalam AIC, cantas mencantas antara satu sama lain, Malini dan Najwan Halimi mahu cantas Rahimi, inilah jadinya. Anwar pula sibuk melayan politik budak-budak muda, terima lah padahnya.

Mat Keri dapat naik kerana Rahimi dicantas Najwan, tetapi yang untung adalah Saiful Bukhari, meskipun tidak pegang apa-apa jawatan dalam AIC, dia diberi lebih keistimewaan berbanding dengan Presiden dan AJK AIC. Tidak ada jawatan dalam AIC pun, Saiful dilantik Anwar sebagai ‘sukarelawan’, tapi bukan sebarang ‘sukarelawan’, diberi gaji bulanan dan dibawa Anwar melawat Singapura, Hong Kong dan Thailand.

RahimiOsman

Rahimi Osman tahu kegemaran Anwar suka makan karipap


Mat Keri boleh nafi tak, Anwar pernah membawa Saiful ke Hong Kong, Singapura dan Thailand ? Apa istimewanya Saiful, jika dibandingkan dengan AJK AIC ? Itu Mat Keri kena siasat lanjut. Tapi kalau dah namanya AIC, mereka akan sokong membabi buta Anwar tanpa usul periksa dan menelan mentah-mentah penjelasan yang tidak jelas daripada Anwar, walaupun bohong.

Sekarang perhatikan foto Saiful sekali lagi. Apa peranannya dalam mesyuarat AIC, 27 Jun itu ? Tukang bawa air dan karipap. Sekurang-kurangnya foto yang disebarkan oleh AIC ini membenarkan dakwaan selama ini, yang menggelarkan Saiful sebagai ‘pembancuh kopi’, membenarkan Anwar memang suka makan karipap (lepas liwat Saiful di kondo, Anwar makan karipap sambil bertanya are you ok?) dan paling mustahak membenarkan dakwaan Saiful yang mengatakan dia rapat dengan Anwar.

Kenapa hujah rapat atau tidak Anwar-Saiful penting ? Sebabnya, semasa Saiful membuat laporan polis pada 28 Jun 2008, Anwar menerangkan kepada para penyokongnya dengan ‘penjelasan yang samar-samar’ yang membawa maksud, dia tidak kenal mana satu Saiful Bukhari, sebab pegawai khasnya ramai.

Sekarang apabila AIC keluarkan foto ini, hujah Anwar tidak kenal Saiful sudah tidak boleh guna, kena cari hujah lain pula. NTAnwar berhujah dengan adanya foto ini, semakin jelas membuktikan Anwar sangat rapat dengan Saiful, boleh keluar masuk di rumah Anwar termasuk di ruangan larangan, iaitu di kawasan dapur. Klik di sini

Sekarang kita menjawab dakwaan AIC yang mengatakan kalau benar Anwar meliwat Saiful pada 26 Jun, kenapa Saiful masih berada di rumah Anwar, 27 Jun, jam 5 petang.

Jawapan ini berdasarkan keterangan-keterangan Saiful di Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur, bukan berdasarkan andaian atau pendapat yang tiada asas.

Pertama : Keterangan Saiful, 3 Februari 2010

Email peletakan jawatan Saiful yang dihantar kepada Anwar pada pagi 27 Jun

Saiful memberitahu mahkamah pada pagi, 27 Jun 2008, dia hantar e-mel (menggunakan blackberrynya) kepada Anwar memberitahu perletakan jawatannya yang berkuat serta merta.

Dalam e-mel itu, dia memberitahu Anwar alasannya berhenti kerja kerana dua sebab iaitu beliau tidak berdisiplin ekoran selalu datang lambat ke pejabat dan kurang kelayakan.

Ditanya Mohamed Yusof mengapa beliau berhenti kerja Mohd Saiful berkata beliau tidak rela lagi diperlakukan seperti dalam pertuduhan.Bagaimanapun apabila ditanya kali kedua kenapa beliau berhenti kerja, katanya beliau tidak sanggup lagi diperlakukan seperti dalam pertuduhan itu iaitu tidak mahu diliwat lagi. Klik di sini

Kedua : Keterangan Saiful, 5 Februari 2010

Selepas Saiful menghantar email kepada Anwar (sebelah pagi), selang beberapa jam, Anwar menelefon Saiful sambil marah-marah dan mengarahkannya agar datang berjumpanya di Pejabat Seksyen 16, Petaling Jaya.

Saiful ketakutan dan terus berjumpa Anwar pada tengahari itu. Menurut Saiful, setelah dia berjumpa Anwar, Anwar kesal dan memujuknya kembali agar tidak meletak jawatan. Anwar berjanji akan sponsor pelajaran Saiful di mana saja tempat kemahuannya, di samping dapat gaji dan elaun penuh.

Saiful malu alah dengan pujukan Anwar dan didepan Anwar, Saiful kata dia bersetuju. Selesai perbincangan, kemudian Anwar mereply email Saiful dengan menulis “Terima kasih kerana sudi sambungkan perkhidmatan”

seluar dalam Saiful

Gambar hiasan : Saiful menceritakan di mahkamah, Anwar pernah beri seluar dalam LEVI’S warna kelabu kepadanya.Pemberian seluar dalam selalunya diamalkan oleh pasangan kekasih. Seluar dalam itu telah dijadikan bukti mahkamah. Jika kenyataan Saiful itu tidak benar, kenapa Karpal tidak sangkal dalam mahkamah?

Dalam keterangan hari ini juga Saiful mendedahkan Anwar pernah memberikan hadiah kepadanya, antaranya; seluar panjang hitam (seluar yang dipakai pada hari kejadian liwat), kemeja lengan panjang warna hijau jenama G2000 dan sehelai seluar dalam LEVI’S warna kelabu. dia juga menyerahkan baju berwarna biru jenama Ralph Lauren yang dipakai semasa kejadian dan cecair pelincir KY Jelly (digunakan ketika aktiviti meliwat) kepada pegawai penyiasat pada 29 Jun 2008 semasa berada di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Kesimpulan :

Jadi berdasarkan kedua-dua keterangan Saiful di mahkamah itu, maka tidak hairan Saiful boleh hadir di rumah Anwar pada petang 27 Jun 2008, sebab Anwar telah memujuk Saiful ekoran email perletakan jawatannya. Kehadiran Saiful di rumah Anwar seperti dalam foto di atas adalah buat kali terakhir. Tidak ada apa-apa yang perlu diragukan kerana memang Anwar meliwat Saiful, sebab itu Anwar tersangat risau, apabila Saiful menghantar email untuk meletakkan jawatan pada 27 Jun (pagi). Anwar juga sanggup menawarkan segala keistimewaan kepada Saiful termasuk sponsor pelajarannya, dengan syarat Saiful meneruskan khidmat dengan Anwar. Anwar juga turut memberi pelbagai hadiah-hadiah kepada Saiful ibarat seperti kekasih.

Walaupun mulut Saiful terpaksa bersetuju dengan permintaan Anwar, tetapi hati kecilnya menolak kerana dia tahu, apabila dia bekerja semula dengan Anwar dan menerima tawaran-tawaran Anwar, selama-lamanya dia akan diliwat oleh Anwar. Anwar beri jawatan dan keistimewaan kepadanya kerana mahukan duburnya sahaja.

Dilema ini menghantui Saiful. Apabila dia balik ke rumah, semua dilema ini dicurahkan kepada kedua bapa saudaranya, iaitu Lock7 (Tuah) dan UnclePet. Kedua-dua bapa saudaranya amat terkejut dan menyuruh Saiful meninggalkan Anwar Ibrahim.

Pada 28 Jun 2008, Saiful dengan ditemani bapa saudaranya (Lock7) pergi ke hospital Pusrawi, HKL untuk membuat pemeriksaan doktor dan seterusnya membuat laporan polis.

Kisah sebenar pertemuan Saiful Bukhari dengan Ezam Mohd Nor

Ketika Saiful lapor polis, kenapa Wan Azizah bertengkar dengan Anwar ?

Anwar ketakutan, perang Ezam-Azizah mendedahkan skandal baru..

4 Responses to “Kisah ‘Foto’ Saiful hidang ‘karipap’ kepada Anwar”

  1. FUCK ANWAR

    Aug 24. 2011

    ANWAR IBRAHIM THE REAL LOSER> weh nuar, aku harap ko baca ni sume.ko la manusia paling cibai, lahanat, gampang, setan, iblis, loser, homosex, peliwat tegar yang bodoh. ko memg cilaka nuar. lbh cepat ko masuk bilik ‘eksklusif’ sungai buloh lg bagus. ko memg xsedar diri.da tua, msh xsedar diri. ko ckp pasal soal pluralisme agamala, liberallah WTF sume tu? ko tu je bodoh konon john locke bagusla, ngn falsafah2 bodoh ko.ko memg SETAN ANWAR IBRAHIM. FUCK YOU> FUCK U. ko sedar x muka ko da mcm setan? pg amik cermin.tgk cermin. muka ko da serupa setan yang menjelam dlm bentuk manusia.tp bezanya, ko xhabis2 ngn perangan cilaka ko yang memg xingat, yang memg mcm babi busuk tu. ko memg celaka.aku tgk muka ko aku rasa benci gila apa lagi bila dgr ucapan2 mengarut ko, tgk dolak-dalik ko, ngn attitude ko yang mcm GAMPANG. FUCK YOU. KISS UR FUCKING ASS HOLE U SON OF BITCH. U PIECE OF SHIT!!! FUCK YOU ANWAR IBRAHIM THE LOSER

    Reply to this comment
  2. budak sim2

    Apr 27. 2011

    anwar,
    dengan berita terkini tntng diri u yg makin bnyk didedahkan…
    i skrg ni tengah menyiapkan BALASUNGKAWA buat tatapan semua generasi….
    wlu apa pun…. setidaknya… rakyat MALAYSIA kena tahu manusia jenis apa ANWARIBRAHIM….

    Reply to this comment

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kenapa Karpal Tinggalkan Hujah Alibi ? | Isuhot Dot COM - April 27, 2011

    […] Untuk memahami lanjut kronologi peristiwa tersebut, sila baca di sini […]

  2. Ketua Pengarang Akhbar Media Rakyat Menggeletar Ditelefon Peguam Ummi | AIDC - January 31, 2011

    […] Dalam masa sama, kumpulan AIC turut menyiarkan foto mesyuarat AIC pada 27 Jun 2008 di rumah kediaman Anwar, yang juga turut membuktikan Anwar Ibrahim memang akrab dengan Saiful Bukhari. Dalam foto itu, Saiful dengan wajah yang tidak ceria, (sehari selepas kejadian liwat yang didakwa di Kondo Desa Damansara) membawa minuman dan karipap kepada ahli mesyuarat AIC. Klik di sini […]

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE