Nalla Serah Pita Rakaman Anwar-Shamsidar..Makan Aiskrim

AIDCNews – 24/04/12 – Bekas sahabat Datuk Seri Anwar Ibrahim, Senator Datuk S. Nallakaruppan tidak sabar mahu menceritakan di mahkamah perhubungan sulit Ketua Umum PKR itu dengan isteri Azmin Ali, Shamsidar Taharin.

“Bagaimana dia makan aiskrim, saya akan beritahu di mahkamah”, kata Nalla seperti disiarkan TV3 semalam.

Katanya lagi, “Isteri Azmin Ali, Shamsidar Taharin dan Anwar Ibrahim..mereka makan aiskrim..saya akan beritahu dalam mahkamah.”

Sambil menggesa Anwar percepatkan perbicaraan kes saman terhadapnya, Nalla juga turut menyerahkan satu pita video kepada peguamnya, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah di Kompleks Mahkamah Jalan Duta Kuala Lumpur kira-kira 2 petang semalam.

“Saya sudah bagi pita video itu kepada peguam saya sebagai bukti dalam kes saman ini. Apa jua bukti yang saya ada, saya sudah beri pada peguam saya. Saya mahu mereka tayangkan video itu di mahkamah. Biar mahkamah yang putuskan,” katanya.

Beliau, bagaimanapun, enggan mendedahkan kandungan pita video itu.

Sementara itu, Ummi Hafilda dalam ceramahnya di Kampung Batu Enam Suku Jalan Atas di Tanjung Piandang, Perak, adik bongsu Azmin Ali, Ummi Hafilda menyingkap kembali apa yang berlaku di antara beliau dengan abangnya.

Ia berkaitan dengan dakwaan hubungan sulit isterinya Shamsidar Taharin dengan Anwar Ibrahim.

“Azmin dia pressure saya. Ehh kenapa kau tulis surat kepada Dr Mahathir? Pasai apa kau tulis surat kepada Dr Mahathir? Saya kata Min maknanya kau tau bini engkau tidur dengan Anwar, Min? Eh itu bukan urusan kau, itu urusan aku dan bos aku. Bos aku boleh kasi 200 juta. Kau cakap berapa juta kau boleh bagi aku? Saya terus urut dada. Saya kata Min kenapa engkau jadi macam ni”, katanya.

Pada 5 Ogos 1997, Ummi Hafilda telah menyerahkan sepucuk surat kepada Tun Dr Mahathir Mohamad (ketika itu Perdana Menteri Malaysia) mendedahkan moral moral Anwar Ibrahim yang didakwa mempunyai hubungan sulit dengan iparnya, Shamsidar Taharin dan hubungan seks luar tabie dengan pemandu peribadi Shamsidar, Azizan Abu Bakar.

Dalam surat itu, Ummi Hafilda memberitahu skandal terlarang antara Anwar-Shamsidar itu didedahkan sendiri oleh pemandu Shamsidar, Azizan yang datang membuat pengakuan kepadanya pada 12 Jun 1997.

Menurut Azizan, kebiasaannya, setiap kali pertemuan majikannya, Shamsidar dengan Anwar Ibrahim akan melalui orang perantaraan Anwar iaitu Datuk Nalla.

Ketika itu, Datuk Nalla lebih dikenali sebagai ‘rakan sepermainan tenis Anwar’.

Sebagai pemandu peribadi, Azizan mendedahkan dia akan membawa Shamsidar ke Cafe Guana, di Bangsar Shopping Complex pada kebiasaannya kira-kira 5.30 petang hari Rabu dan di sana, Shamsidar akan dijemput oleh Datuk Nalla dengan kereta mewah Daimler WBV 37, yang di dalam kereta itu turut serta bersama adalah Anwar Ibrahim.

Kemudian Datuk Nalla akan bawa Anwar-Shamsidar ke kondominium mewah, Tivoli Villa untuk tempoh dua hingga tiga jam.

Pada 30 Jun 1997, Azizan membocorkan rahsia pertemuan Anwar-Shamsidar kepada Ummi Hafilda. Dengan ditemani abangnya, Mohd Azman Ali dan rakan karibnya, Puan Zamrah Lajis, Ummi Hafilda menyaksikan detik-detik pertemuan Shamsidar-Anwar itu dan mengekori mereka hingga ke Tivoli Villa serta turut merakamkan foto-foto sebagai bukti.

Di sinilah bermulalah satu episod penting yang tercatat dalam sejarah hingga membawa pemecatan Anwar daripada keahlian UMNO pada 2 September 1998…

Bacaan lanjut sila klik di sini dan sini

27 Responses to “Nalla Serah Pita Rakaman Anwar-Shamsidar..Makan Aiskrim”

  1. RAKYAT CELIK

    Jun 14. 2012

    ni la pmikiran cetek rakyat…ape2 pon bagi smua y trlibat perbahasakan dulu.bincang dulu..ade bukti baru bleh..klaur lah dari fahaman cetek BN korang tu..mainan politik nak dekat pru13..memang dasyat..huhuh

    Reply to this comment
  2. BenciPenyokongPKR

    May 28. 2012

    Takkan nak tggu keluar video lagi baru nak percaya? :-)

    Reply to this comment
  3. ab

    May 09. 2012

    klu anwr tu betul orgnya dh lma tuhan tolong dia, tp dia tk betul, sbb tu trburai cerita sbegini, dlm quran kn ad, bila akhir zaman org munafik akn dipuja2 & disanjung, tp org yg baik2 nampak & org yg tk baik pura2 tk nampak…sbb tu jd bgini…

    Reply to this comment
  4. alifxander

    May 04. 2012

    teori RAHMAN jelas memberi pembayang,tu pun korang tak nampak ke? putrajaya akan bertukar tangan,PM sendiri pun tahu

    Reply to this comment
  5. melayu umno johor

    May 01. 2012

    assalamualaikum semua. mintak maaf banyak2 kalau komen saye ni tak sehaluan dengan komen2 saudara sekalian.

    saya hanya nak mengingatkan yang kita tak perlu la nak bagi komen sehingga hina sedemikian. kita tak tahu pun perkara tu betul atau tidak. ingat kita bukan tuhan nak menjatuhkan hukuman sebelum apa2 pertimbangan. mungkin perkara ini betul atau pun tidak, pokoknye kita tak perlu la nak hina orang mcm tu sekali.

    saya tak sokong politik sebegini rupa.

    ingat bahasa melambangkan bangsa. HIDUP MELAYU!

    Reply to this comment
    • XXXX Al-JUburi

      May 01. 2012

      bang melaysu umno johor….manusia munafik anwar aljuburi tu pun ko nak bela, ini yg jadi masalah dia beso kepala sebab ada puak puak yg nak tengok dia jubor org n makan siput sedut dengan ais krim sebagai dessert baru nak percaya…kita tak perlu tegar nak sokong peliwat mcm sheikh kai jubor tu!!!…hidup (sendili kena jawab)

      Reply to this comment
  6. RamzamRawaiTRG

    Apr 25. 2012

    ehhh macamana skrip ciptaan ayahanda mahathir pada tahun 1998 itu cukup lengkap dengan video makan aiskrim tu…. mesti nalla itupun pelakon tambahan ugak… shamsidar pun sama…. yg mangsa siapa… memang tabik…. lakonan dan olahan skrip boleh jadi dalam kelambu kemudian di luar kelambu…. sopa opera skrip paling panjang boleh hidup utuk tempoh 1997 hingga 2012 ini….. ambik contoh lain seperti peguam melayu yg berkrebiliti tinggi seperti yb zulkifli nordin, pak turut melayu masih tidak nampak lagi kebenaran kah? buta hatikah? atau cuma fikirkan habuan fulus utk diri dan kroni apabila kerajaan boneka berjaya didirikan

    Reply to this comment
  7. cicitku

    Apr 24. 2012

    Setuju dengan pendapat Sman. Video Chinadoll yang terang2 sipelakunya Pak Sheikh Anwar al-Jub tonggang-terbalik atas katil pun Hj Hadi kata besi tak boleh dijadikan bukti inikan pula video terbaru Anwar-Samsidar yang hanya makan aiskrim? Kita tunggu reaksi dari penyokong2 tegar Anwar dan Pas, sudah tentu mereka akan kelihatan seperti orang bodoh sekali lagi, bermati2an mempertahankan sidajjal ini termasuk Nik Aziz, Hj Hadi dan pak lebai-pak lebai yang sewaktu dengan mereka…. sengaja merelakan diri diperbodoh oleh Anwar demi membela manusia tidak bermoral ini untuk bermaharajalela disinggahsana Putrajaya. Benar juga kata Dr Hassan Ali zikir harian mereka kini Putrajaya, Putrajaya. Putrajaya kerana itulah syurga yang dijanjikan kepada mereka selama ini.

    Reply to this comment
  8. ron95

    Apr 24. 2012

    ni yang best sangat nak sangat nak tengok ni. ada serupa cam aksi dengan chinadoll ka? gerenti masuk page kat zine porno jepun BUBKA untuk kali yang kedua!

    Reply to this comment
  9. akmal harith

    Apr 24. 2012

    why now?

    Reply to this comment
    • konek

      Apr 24. 2012

      akmal…hang nak kena juboq dgn sheikh al-juburi ker????….why now? coz’ dari dolu dolu sampai la ni masih tak mengaku dia tu jahat mcm setan tapi salahkan org lain dia pandai…ini semua petunjuk allah swt secara slow n steady kejahatan dia terbongkar…hang akmal jaga pukoq hang sebelum di liwat oleh sheikh kaki juboq!!!!

      Reply to this comment
    • Anukeras

      Apr 24. 2012

      why now kepala hotak….dari 1998 lagi laaa org dok dedah.

      Reply to this comment
    • cicitku

      Apr 24. 2012

      bila hang dah kena jubog dek pak sheikh al-juburi nanti hang tanya kat dia…. why me?

      Reply to this comment
  10. Cicitkudin

    Apr 24. 2012

    Astagfirullah al-’azim. Jangan lupa latar belakang kes ini adalah antara dua orang politik, bekas kawan rapat semasa komplenan adalah menteri kabinet dan juga timbalan perdana menteri. Defendan pula pernah merengkuk dalam tahanan kerana mempertahankan komplenan. Jangan pula nak menuduh ini angkara pihak ketiga.

    Reply to this comment
  11. naw

    Apr 24. 2012

    Berani ker Anwar nak counter defence pendedahan Nalla menyerahkan pita aiskrim kepada peguamnya. Aku agaklah setelah berita ini keluar Anwar sudah menyorok dilubang cacing, takut2 nanti akan tersebar kat internet alkisah drama aiskrim pulak, tak mustahil bukan. Sebagai manusia yang inginkan menjadi PM, Anwar sepatutnya merasa malulah dengan rakyat dan pengundi2 dengan alkisah demi alkisah moral buruknya. Kalau kisah aiskrim ni terjadi 1997 dulu, masa takde internet, Anwar dapat kelentong semua rakyat, kononnya konspirasi, tapi zaman teknologi ni Anwar tak boleh lari dari bayangan perbuatan kejinya sendiri…rakyat sudah dapat menilai dan melihat fakta2 dihujung jari sahaja. Manusia macam Anwar ni patutlah berundur dari dunia politik sebelum rakyat menolaknya pada PRU13 nanti.

    Reply to this comment
  12. HAMSOR

    Apr 24. 2012

    nallakurapan dah bagi video aiskrim nuar dan samsidar..terbaeekk la..buat copy byk2 tau..ahakss

    Reply to this comment
  13. madai

    Apr 24. 2012

    BERTAMBAH KAYA LAH SI BENGGALI CACAT DAN BELACI2 KELING, CAKAP BERAPA SAJA YANG AMPUNYA AISKRIM AKAN BAYAR,
    USOP WILCHA AKU NAK TANYA CIKIT,,,,,ANUAR MAKAN AISKRIM SAMSIDAR?

    Reply to this comment
    • usop wilcha

      Apr 24. 2012

      madai,
      anuwar makan 2 bungkus nasi lemak samsidar…lepas tu baru dipergunakan skru bengkoknya…begitu…azmin biasa le ..lelaki dayus…

      Reply to this comment
      • madai

        Apr 25. 2012

        OO!!!,,,,,,NASI LEMAK!!!,,,tentu sambal kerang yea memang sedap masin2 lemak padan le anwar sanggup bayo mahal, si jijah cuma bagi makan karipap berintikan sambal basi lama2 anwar boleh termuntah, habih si ajimen tak kan tukang cuci mangkok je?

        Reply to this comment
      • RamzamRawaiTRG

        Apr 25. 2012

        abang sayang adik, adik sayang abang….tak kisah…

        Reply to this comment
  14. irfankhalid

    Apr 24. 2012

    patutnye shamsidar yg makan aiskrim?

    anwar pulak makan siput sedut?

    Reply to this comment
    • konek

      Apr 24. 2012

      aku minta maaf sbb kalu dapek peluang jual ais krim kpd shamsidar n beli kerang or siput sedut dia mmg aku tak tolak, bezanya aku dgn sheikh aljuburi, aku tak tipu org n tak de langsung cite cite nak jd PM….sheikh peliwat ni lain, depan belakang dia sapu, tipu org, terus menerus n masih tak mengaku buat jahat dgn bini orang dan bila jumpa shamshidar dia sanggup jadi tukang/berus cat pentalite….mmmmm pastinya menjilat….(sendili boleh jawab maa!)

      Reply to this comment
      • usop wilcha

        Apr 24. 2012

        biasa le kita ni manusia biasa…nik aziz pun belum tentu tolak kalu ada chinadoll bogel depan dia dalam bilik takde orang, ye dak..aku tak salahkan nik aziz, sebab manusia memang lemah…tapi yang si hamsap anuwar ni kalu udah buat tu, ngaku jelah yang dia tak baik mana pun…ironinya, dia nak mengaku alim ala-ala imam mahadi pulak tu(kata oh-stud bad rule amin)

        Reply to this comment
      • N.AJIS

        Apr 25. 2012

        kahkahkah…mmg betul bro…si ANUwar sial ni dh xde jln lain dia leh lari kes-2 nafsu syaitan dia tu…melainkan jd PM pastu gubal semua undang2 yg leh buat dia kantoi…hehe…pasal shamsidar tu mmg bergetah tul la tengok…geram aku…

        Reply to this comment
        • konek

          Apr 25. 2012

          najis….nampaknya kita same same geram kat shidar tu…amacam kita buat orgy ko jd tukang cat aku bagi ais-krim kat shidar…tapi jgn pulak bila ko terlampau stim ko nak tibai pungkoq aku plak…ok it’s a deal????

          Reply to this comment
  15. sman

    Apr 24. 2012

    Sebenarnya Anwar tidak perlu berbuat apa-apa,saman,jawab ,bersumpah dsb ,itu semua tak perlu.Yang perlu Anwar lakukan ialah terus lakukan kerja terkutuk tu ,dan kudiannya penyokong beliau akan bermati-matian membelanya,biar pun kelihatan mereka seperti orang bodoh,termasuklah ulamak Pas yg bersedia menyesatkan pengikut mereka dgn fatwa putar belit demi Anwar.Nik Aziz ,Hj Hadi ,semuanya sudah bersedia utk membela Anwar.

    Reply to this comment
    • pikir la sikit

      Apr 24. 2012

      Apa nak buat. Bagi kesalahan zina, penyokong2 anwar cuma berpegang kepada 2 pilihan. 1) Harapkan anwar mengaku…jawapan yg pasti ‘x kan ngaku’ 2) Untuk jatuhkan hukuman cuma bole guna hudud…jawapan yg pasti ‘xkan ada 4 saksi bukan fasik yg sanggup saksikan adegan’. Kesimpulannya, semua penzina diharap bertaubat atas kesedaran sendiri tanpa apa2 hukuman terutamanya anwar.

      Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE