Biseksual : Anwar Batal Saman Terhadap Nalla?

AIDCNews – 17/04/12 – Laman suarapakatanrakyat.com dalam artikel terbarunya hari ini mendakwa saman Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Senator Datuk S. Nallakarupan akan dibatalkan tetapi saman terhadap Utusan Malaysia yang melaporkan sidang media itu akan diteruskan.

“Penulis menerima maklumat dari sumber dalam pasukan pembelaan Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa saman sebanyak RM 100 juta yang difailkan ke atas Datuk S. Nallakarupan atas tindakan defendan mengeluar kenyataan fitnah menuduh Anwar sebagai seorang biseksual (disiarkan dalam Utusan Malaysia), akan dibatalkan.

“Bagaimanapun, saman ke atas Utusan Malaysia kerana menyiarkan artikel fitnah tersebut akan diteruskan”, katanya.

Menurutnya, ini menjawab teka teki kenapa writ saman ke atas kedua defendan tersebut masih tidak diserahkan sehingga sekarang, walaupun telah lama difailkan.

“Alasan kepada pembatalan tersebut, menurut sumber, ialah kerana Anwar mahu fokus kepada kempen pilihanraya umum yang akan datang, disamping majoriti daripada pasukan pembelaannya sekarang, yang akan turut bertanding dalam pilihanraya umum tersebut.

“Lagipun, dengan mengenepikan saman ke atas Nalla, harapan Anwar untuk memenangi saman tersebut dalam masa yang singkat dikatakan cerah, kerana bukti ke atasnya begitu kukuh sekali melalui penyiaran artikel tersebut.pada 20 Mac 2012, dibandingkan dengan masa panjang yang bakal diambil jika saman ke atas Nalla diteruskan”, katanya.

Baca selengkapnya, sila klik di sini

18 Responses to “Biseksual : Anwar Batal Saman Terhadap Nalla?”

  1. fatahismi

    Apr 18. 2012

    Buat apa saman Utusan Malaysia, Utusan itu kan kertas saja ( pinjam hujah Hadi bawang dalam isu video seks)

    Reply to this comment
    • Wak Kang

      Apr 19. 2012

      Lantak pi la dia situ oii! Dia nak saman kertas ka, pokok ka, tiang lampu ka, dia memang takkan berani saman Nalla punya. Bodohlah Anwar kalau dia teruskan juga pasal Nallla tau semua pekong yang ada kat badan dia tu.
      Bila ingatkan balik kes lama Anwar ni, teringat pulak pasal Awar pakai rambut palsu menyamar dan naik kereta pergi buat benda mengarut tu. Nalla kot yang ajar dia dulu.

      Reply to this comment
  2. 3036

    Apr 18. 2012

    Nuar = Manusia bertopengkan syaitan!

    Reply to this comment
  3. cucu mat kilau

    Apr 18. 2012

    Anwar aka ‘BABI’ – pembohong,penipu,DAYUS,peliwat,biseksual,BACUL,inilah karekter SESUMPAH yang sentiasa bertukar warna. Ingat tak wahai semua pembaca, 16 September yang tak menjadi realiti kononnya, bila ditanya wartawan tentang projek 16 September, Anwar lantas memusing ayat dengan menyatakan, ‘kita sekarang sedang fokus kepada bajet’. Jadi 16 September yang tak menjadi kenyataan tidak diulasnya. BANGSAT punya manusia yang bernama Anwar. ‘Kecik-kecik tak nak mampoooos, dah tua menyusahkan rakyat seluruh Malaysia’. Anwar lupa ‘ALLAH MAHA KUASA’, setiap perjalanan hidup seseorang manusia Allah yang menentukan.

    Reply to this comment
  4. capt jam omega

    Apr 18. 2012

    saman keatas dato nall di batal,saman keatas utusan diteruskan?…bila saman keatas diteruskan bermakna dato nalla akan dipanggil juga sebab utusan memetik kata2 dato nalla.punya lah benggap anwar al jubri ni.baik saman dato nalla sekali.dah terkantoi si anwar al jubri ni.

    Reply to this comment
  5. ron95

    Apr 18. 2012

    saman utusan takde hal bagi bapak porno ni tapi bab soal nalla, ezam, ummi, ataupun anuar sendiri pun udah mau angkat kaki pacak bendera putih plak?

    Reply to this comment
  6. semakin jelas

    Apr 18. 2012

    Anwar memang tak berani nak bawak ke mahmakah. Bawa ke mahkamah bermakna rahsia terbongkar. Dia sudah hilang wibawa. Dia tahu apa yang dia lakukan. Allah maha tahu apa yang dia lakukan. Dengan orang ramai boleh bersilat. Dengan Allah tak boleh. Dengan manusia bolehlah berdalih kerana dia kaki dalih. Dengan Allah dalih seperti itu tidak membawa makna apa-apa. Akan sampai masa yang sesuai Allah akan tunjukkan kebenaran. Cara Allah berbagai. DIA tidak macam cara manusia. Cara Anwar diam jangan respon. Itu fitnah. Orang akan lupa akhirnya. Selagi Anwar ada dipentas politik integriti Anwar tetap diperkatakan orang. Orang lain tidak sebodoh itu menilai. Orang lain ada mata hati. Temberang Anwar orang sudah tahu. Kokok berderai-derai tapi ekor bergelumang…………. . Taubatlah Anwar.

    Reply to this comment
  7. jongkangjongkit

    Apr 18. 2012

    aku tak faham la, cuba terangkan kenapa dia kata nak saman utusan tetapi sumber berita (nalla) dia tak mahu saman? katanga peluang cerah menang!?? apa maksud dia ye?

    Reply to this comment
    • bangsat teknikal

      Apr 18. 2012

      Maksut si bangsat anwar ni biasalah… nak cari hujah2 teknikal dan kesilapan2 teknikal supaya dia boleh menang di court. kalau nak berhadapan dgn dato nalla dia tak berani… maklumlah dato nalla kawan rapat main tennis dia sepanjang 1990an tahu dia membelasah puki shamsidar setiap petang selepas main tennis… di Tivoli Villa kepunyaan dato nalla.

      Reply to this comment
  8. basry

    Apr 18. 2012

    Anwar mana berani saman Nalla, Eskay, Umi, Ezam dan lain-lain individu yang tahu benar tembelangnya. Dengan pembatalan saman ini, bermakna Nalla sudah tidak lagi terikat dengan sekatan mahkamah untuk terus mendedahkan lebih banyak kelucahan Anwar.

    Reply to this comment
  9. Sukma

    Apr 17. 2012

    Anwar sndri sudah xmampu nak membela diri nye….namun masih rmai yg sanggup mati matian pertahankan anwar…sudah2 laa…kalu anwar benar, Allah akan lindungi dia. Sbb Allah bersama org2 yg benar. Kalu Anwar pun xleh nk jawab mana pegi jam omega, paham2 je la sape yg bohong…katanya ada dlm simpanan.

    Reply to this comment
    • bangsat teknikal

      Apr 18. 2012

      mana taknya… setiap balaci bangang PKR dah dijanjikan dgn kontrak bernilai berjuta2 RM kalau anwar bangsat ni menang ke putrajaya.

      Reply to this comment
  10. naw

    Apr 17. 2012

    Wakahkahkahakah…lawak dan lakonan tersohor abad ini! Hanya hangat2 taik kucing jer si Anwar nie…nampak macam gah dengan saman RM100 juta, tapi habok saja ler…semua orang boleh jual air liur…aku malulah dengan perangai si songsang ni…

    Reply to this comment
  11. gensuri

    Apr 17. 2012

    aikkk dengan slogan si nuar ‘lawan tetap lawan’ ingatkan dia berani sangat. rupanya pengcut. hahahahaha pengecuttttttttttttt.

    Reply to this comment
    • bangsat teknikal

      Apr 18. 2012

      bukan lawan tetap lawan…
      ..
      tapi kaki jubur tetap kaki jubur…
      kaki pelacur tetap kaki pelacur..
      kaki zina tetap kaki zina…

      Reply to this comment
  12. huhu

    Apr 17. 2012

    Kahkahkahkahkahkahkahkahkah…mari gelak beramai2…Nuar mmg takut segala cerita dia dgn shamsidar habis terburai di mahkamah. Nuar cuma berani saman utusan je….sedangkan utusan cuma melaporkan apa yg nalla cakap macam akhbar2 lain. nuar mmg PENGECUT….

    Reply to this comment
    • THE WATCH

      Apr 17. 2012

      KAH KAH KAH Inilah orang yang diperjuangkan oleh PAS.Nak ambil Putrajaya kononnya untuk memartabatkan Agama Islam.P Pinang dah terlepaskan ketangan DAP dan sekarang nak ambil alih Purajaya pula.KAH KAH KAH

      Reply to this comment
      • konceng

        Apr 18. 2012

        muuuuuuaaaahhhh…kahkahkah!!!!
        tumpang ketawa oooopoooocuttttt

        Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE