Ustaz Idris : Siapa Di Belakang BERSIH 3.0 ?

AIDCNews – 13/04/12 – “Siapakah mereka di sebalik tabir di belakang penganjuran demonstrasi-demonstrasi ini..apa yang pasti ianya digerakkan oleh orang-orang kuffar Barat daripada kalangan Yahudi dan Nasrani”, kata Ustaz Idris Sulaiman dalam rakaman siaran Abu Aqif Studio.

Menurutnya, demonstrasi-demonstrasi itu sengaja diatur untuk menimbulkan keresahan dan keraguan rakyat kepada permerintah negara ini.

“Ini adalah satu strategi mereka untuk menimbulkan keraguan di kalangan rakyat terhadap pemerintah negara khususnya ketika menjelangnya pilihanraya umum yang akan datang.

“Apabila mereka menuntut supaya dipulih sistem pilihan raya, secara tidak langsung mereka mendakwa bahawa pilihan raya negara kita lemah. Ini propaganda mereka kepada masyarakat. Harus kita hati-hati dengan permainan politik mereka ini.

“Saya percaya inilah agenda besar mereka untuk menggulingkan kerajaan yang ada..besar kemungkinan nanti, sekiranya kerajaan (yang sedia ada) menang dalam pilihan raya umum yang akan datang, berbekalkan propaganda yang mereka lakukan sekarang, mereka akan mendakwa bahawa kerajaan telah menang pilihan raya dengan cara yang tidak sah”, katanya.

Katanya lagi, BERSIH 1.0 dan 2.0 sudah membuktikan bahawa pihak-pihak asing terlibat di belakang tabir penganjuran demonstrasi itu.

“Percayalah selagi mana kita tidak ikut telunjuk Yahudi dan Nasrani sepenuhnya, orang-orang kafir Barat sama sekali tidak akan senang dengan kita.

“Buktinya..saya ingat tidak ada bukti yang lebih jelas daripada demonstrasi BERSIH yang mereka sokong dan bantu sejak awal-awal lagi..BERSIH 1.0, BERSIH 2.0, sekarang BERSIH 3.0..kesemuanya jelas disokong oleh orang-orang luar ini”, katanya.

10 Responses to “Ustaz Idris : Siapa Di Belakang BERSIH 3.0 ?”

  1. Paktua

    Apr 14. 2012

    Negara Malaysia & rakyatnya sekarang ini makmur, aman & damai.
    Kekalkan keamanan, syukur dengan nikmat yang ada sekarang…….
    Jangan terlalu ghairah untuk memperoleh kebebasan yang belum pasti menguntungkan..
    Jika dalam berugama juga kita diberi batasan/sekatan apatah lagi dalam kehidupan…
    Percayalah, kebebasan tanpa batasan akan merosakkan…..

    Reply to this comment
  2. warisatuliman2011

    Apr 14. 2012

    A.w.w. handai taulan. Bershih 3.0 mahu berdemo lagi utk kononnya menegakkan demokrasi ala-Barat? Memang lucu tetapi kelakar seram. Bolehkah para penaja Bersih 1, 2 & 3 serta tokoh2 pemangkang buktikan bahawa negara demokrasi terbesar dunia, India, bebas daripada rasuah dan jenayah? Para peneliti dan pengkaji (terbaharu laporan dari TV RT) memaparkan betapa negara itu terus dilanda bebanan rasuah dan jenayah hingga ke saat ini. Malah, pemuka demokrasi dunia terutamanya Amerika juga tidak bebas daripada gejala peruntuh moral ini, apabila tangan2 yahudi-zionis-illuminati-neocon memainkan peranan utk mencorakkan hala tuju negara itu hingga ia hanya menguntungkan golongan2 tertentu dan keadilan yg kononnya cuba ditonjolkan oleh Anwar dan konco2nya menerusi demokrasi ala-Barat itu masih meminggirkan ramai rakyat kulit hitam dan kulit berwarna negara itu dan pelbagai kepincangan sosial yg semakin membimbangkan. Cakap muluk2 Anwar dan pengikut2 taksubnya juga terbukti hanya janji2 palsu di negara ini setelah pru-12. Banyak janji mereka hanya tinggal janji. Anwar dan golongan pembangkang semakin hidup senang tetapi rakyat dlm kategori golongan berpendapan rendah dan sederhana di negeri2 yg mereka kuasai terus menggigit jari! Waspadalah dan hati2lah dgn pembohongan dan janji2 palsu baru mereka menjelang pru-13. Usah biarkan munafik bermaharajalela. Ayuh ganyang musuh2 agama, bangsa dan negara. Salam.

    Reply to this comment
  3. Laksa Johor

    Apr 13. 2012

    Sudah begitu jelas pengkhianat-pengkhianat bangsa dan negara sedang bermaharajalela di negara bertuah ini. KDN buat apa? Ambil sikap “wait and see” sahaja ke? Tengah sibuk tolong PDRM cari katerer untuk beri makan pendemonstrasi Bersih 3.0 yang ditahan PDRM nanti sahaja ke?

    Reply to this comment
    • madai

      Apr 14. 2012

      Laksa,,
      KDN dab PDRM ada cara untok mengatasinya, kita kena lah memberi sedikit kepercayaan kepada mereka terutama kepada KPN kita, jangan kita samakan dengan penguatkusa di negara lain, Tentang pendemo pendemo KPN/PDRM sedikit pun tidak merasa gentar kerana pendemo2 ini hanya babi2 melayu yang hilang arah,babi2 ini penakut, mudah di tipu,berjiwa kecil,muda letih maklum lah makan ubi kayu dan cacing saja mana ada zat, maka terpaksa lah KDN/PDRM menjinak kan babi2 ini dengan memberi sedikit makanan dan minuman walau pun bercampur dengan sedikit najis dan setelah selesai diberi makan minum babi2 ini akan di hantar ke kandang masing2 kalau ada ketua babi pulak akan terus di hanar ke rumah, OK LAKSA JOHOR?,

      Reply to this comment
  4. usop wilcha

    Apr 13. 2012

    PEMIMPIN ADALAH MANUSIA BIASA..TAKDE YANG MAKSUM..BAIK DI PIHAK UMNO, PAS ATAU PKR…dap lagilah teruk…

    HATTA TAKDE APA YANG HEBAT SANGATNYA PADA NAJIB, NIK AZIZ ATAU ANUWAR.. Ada melayu yg memuja nik aziz sampai tahap macam wali lah pulak walhal banyak bebeno tak betulnya..

    Yang bab anuwar pulak, pengikutnya dah jadi BODOH sampai tak boleh nak bezakan yang benar dan penipuan demi penipuan..

    Najib biasalah..dia manusia biasa yang tak lari dari salah dan silap..

    Yang kita NAK UNDI nanti bukan individu2 diatas, tetapi visi dan misi yang ditunjangi oleh parti2 yang diwakili oleh mereka…demi untung nasib KITA dan anak cucu kita..

    RASUAH IS NOT AN ISSUE FOR US TO CONSIDER WHEN WE CAST OUR VOTE NANTI KERANA IA ADALAH PENYAKIT MASYARAKAT, BUKANNYA PENYAKIT PARTI… yang perlu dirawat ialah masyarakat, bukannya parti…AKUTAK PERNAH JUMPA DALAM PERLEMBAGAAN UMNO ADA TERTULIS, RASUAH HARUS DIAMALKAN DALAM PENTADBIRAN, MANA ADA? Kalau ada, akulah org pertama tolak umno…Perlembagaan PAS pun takde tulis, PKR pun takde tulis…tapi rasuah akan berlaku juga kalau FUCKATAN memerintah..sekarang pun dah berlaku di Selangor, Penang, Kelantan dan juga Terengganu sewaktu PAS perintah(Aku ada waktu Hj Hadi tanya berapa komisen untuk PAS, kalau dia bagi member aku tebang balak kat KEnyir dulu, waktu tu aku pakai ketayap PAS, konon2 org PAS, nak hidup. tapi tak dpt coz komisen kita offer tak cukup besar)…

    Pada aku senang saja, kalau FUCKATAN timbulkan ISU rasuah, bermakna FUCKATAN SUDAH KEHABISAN MODAL….It is irrelevant as far as PRU13 is concern..Fikir-fikirkan.

    Reply to this comment
    • jambatan

      Apr 13. 2012

      Usop,

      Aku memang sependapat dengan kau. Bukan pemimpin itu sendiri yang kita kena nilai sahaja, malahan party itu juga kita kena ambil kira. Janganlah kita menjadi tali barut yahudi hanya kerana kita tak puas hati dengan pemimpin2 party yang kita tak suka.

      Reply to this comment
      • madai

        Apr 14. 2012

        Jambatan,, Ini pendapat aku pulak,,Walau parti mana sekali pun Pas ke,Pkr ke,malah Dap sekali pun kalau parti itu di pimpin oleh mereka2 yang berjiwa seperti pemimpin BN bermula dari zaman Tengku Abdul Rahman sehingga ke zaman DS Najib aku sokong seumor hidup kerana pemimpin2 ini berjiwa melayu,beragama islam, Berjiwa melayu bermaksud cinta kan bangsa nya sayang kan raayat nya, Berugama Islam bermaksud pemimpin yang Adil kepada semua kaum Adil kepada semua ugama, Tapi sayang Pas di pimpin oleh pemimpin2 yang merosakan Ugama Islam itu sendiri, Pkr biasa le,,,,,,,Dap di pimpin oleh bangsa yang paling rasis di dunia malah dia tidak akan berjiwa melayu sehingga ke hari kiamat,

        Reply to this comment
    • sman

      Apr 13. 2012

      Memang semua orang ada kelemahannya,tapi kita perlu lihat sejauh mana keikhlasan dan kesungguhan seseroang itu utk membaiki kelemahan diri mereka.

      Anwar – tak ikhlas dan langsung tak boleh berubah.hipokrit,berbohong kepada pengikut dan memperalatkan mereka utk kepentingan diri.Dah masuk penjara 6 tahun pun masih buat perangai lama.

      Nik Aziz – angkuh, dalam soal ugama seolah-olah dia saja yg betul.Sehingga sekarang belum pernah mengakui sebarang kesilapan sama ada dari segi fatwa songsangnya dan juga kelemahan pentadbirannya.Ustaz Budak yg menganggap dia nabi pun tidak mahu di perbetulkannya seolah-olah beliau sendir mengiyakannya.

      Najib- Nampak lebih ikhlas,sanggup memohon maaf atas kesilapannya dan nampak berusngguh-sungguh mahu memperbaiki diri dan mengotakan janji.Lihat saja bagaiman pubahan isteri beliau Datin Seri Rosmah sejak kebelakangan ini.Lagak Najib,sebagai anak bekas PM dan sekarang beliau sendiri menjadi PM,rasanya Najib jauh lebih baik dari Anwar yg belum pun jadi PM dan bukan anak mana-man pembesar pun.

      Reply to this comment
  5. tok_uda

    Apr 13. 2012

    bodo la puak2 PR nie, aku pun x taw nk kata apa dah..

    Reply to this comment
  6. cucu mat kilau

    Apr 13. 2012

    Sudah terang lagi bersuluh, betul kata Ustaz Idris Sulaiman itu, diharap rakyat sedar akan apa yang sedang dirancang oleh pihak pembangkang yang ingin mengkacau bilaukan negara ini dengan dibantu kuasa asing. Manusia keparat yang menjadi petualang dan pengkhianat haruslah ditentang sehabis-habisan dan dinyahkan dari bumi Malaysia. Kalau dah rasa tak senang dan tidak selesa berada di Malaysia aku sarankan baik mana-mana individu yang tidak pernah bersyukur ini carilah negara yang dirasa sesuai dengan kehendak diri. Mudah sahaja jawapannnya. Semoga ALLAH tidak merestui perjalanan hidup puak-puak pengkhianat bangsa ini.

    Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE