Nalla, Ezam & Ummi Hafilda Bersatu, Cabar Anwar Percepatkan Saman

Agendadaily – Kalau Datuk Seri Anwar Ibrahim merasa beliau sudah dapat tutup mulut Senator Datuk S Nallakarupan yang dakwanya biseksual dengan menghantar notis 48 jam tuntutan RM100juta Khamis lalu…nampaknya beliau silap besar.

Pagi Sabtu bekas rakan tenis Anwar semasa beliau Timbalan Perdana Menteri dulu,tampil adakan sidang akhbar bersama rakan-rakannya Senator Ezam Mohd Nor,Ummi Hafilda dan Anuar Shaari.

Pada sidang akhbar di Kuala Lumpur yang dihadiri ramai wartawan dan jurugambar itu, Nalla menegaskan beliau TAK AKAN LAYAN notis tuntutan itu dan kini tertunggu-tunggu surat saman segera dari Anwar agar mereka dapat bersemuka di mahkamah.

Serentak dengan itu beliau mendakwa notis tuntutan itu hanya gempak ‘cover line’ Anwar untuk tunjuk kepada rakyat beliau sudah ambil proses undang-undang terhadap dakwaan itu semata-mata kerana pilihanraya umum ke 13 sudah dekat.

Ini,katanya melihat pada hakikat kebelakangan ini Anwar hanya diam tidak buat apa sekalipun beliau membuat berbagai dakwaannya terhadapnya dari masa ke semasa.

Pernah satu ketika lama dulu Anwar menghantar satu notis seumpama itu pada satu dakwaannya yang lain.Namun Ketua Umum PKR itu tidak ambil langkah followup untuk samannya.

Isnin lalu,dalam sidang akhbar di Kuala Lumpur ,Nalla secara terbuka dakwa Anwar biseksual dan mahu beliau menyamannya jika itu fitnah.

Esoknya, Naib Presiden PKR yang juga seorang peguam, N Surendran buat kenyataan kata Anwar akan hantar notis tuntutan RM100 juta kepada Nalla.

Turut kena notis berkenaan ialah akhbar Utusan Malaysia yang menyiarkan dakwaan Nalla.

Nalla kata beliau terima notis 48 jam itu Khamis.

Ezam pula memberitahu selain notis yang tidak ada followup pada Nalla tidak lama dulu …perkara sama juga berlaku pada notis Anwar pada Dr Chandra Muzaffar.

Bekas Setiausaha politik Anwar itu yang turut dakwa Anwar biseksual kata bekas bosnnya itu hingga ke hari ini tidak ambil langkah membatalkan perkara dalam keputusan bertulis tiga hakim ke liwat pertama dulu yang kata kejadian liwat berlaku.

Katanya jika tidak betul dakwaan itu,Anwar sepatutnya sudah mengarahkan peguamnya meminta mahkamah membatalkan perkara itu dalam keputusan bertulis berkenaan.

Ummi Hafilda yang menyifatkan sidang akhbar bersama mereka itu sebagai tanda bermulanya ‘ perang nuklear’ terhadap Anwar…secara terbuka mendakwa beliau mempunyai bukti gambar yang diambilnya sendiri menunjukkan Anwar masuk ke Tivoli Villa bersama isteri Azmin Ali yakni Shamsidar Taharin.

Dakwannya Anwar yang waktu itu Timbalan Perdana Menteri pergi ke situ menaiki kereta Nalla.

Nalla,Ezam,Ummi dan Anuar pada sidang akhbar itu juga secara bersama berikrar untuk terus berperang membuat pendedahan selanjutnya hingga menjelang PRU13 agar rakyat tahu perangai sebenar Anwar.

TEMPO Interaktif – Ezam Sahkan Anwar Ibrahim Seorang Biseksual

Tuduhan Biseksual, Anwar Tidak Bersedia Saman Ezam

Anwar Kecewa Majalah TEMPO Beri Ruang Ezam Tuduh Biseksual

5 Responses to “Nalla, Ezam & Ummi Hafilda Bersatu, Cabar Anwar Percepatkan Saman”

  1. RamzamRawaiTRG

    Mar 30. 2012

    iya betul…. percepatkan proses saman tu… mcm mee segera… tapi jangan pula ada pihak yg menangguh2 sampai 3-4tahun

    Reply to this comment
  2. Anwar Kencing Buat Dek

    Mar 25. 2012

    Taktik terbaru anwar bangsat adalah buat tak tahu shj .
    – sebabnya dia tahu pengikut2 tegar PKR akan telan tipu kencingnya sepanjang masa
    – Pengikut bahlol PKR dah buta mata hati dan akal fikiran..
    – Keputusan parti PKR berdasarkan nafsu kote bengkok… bukan akal manusia
    – Buku Jingga dibuat berdasarkan idea anwar yg terlintas semasa berak di jamban..
    – pengikut2 bebal PKR sehidup, semati, selubang jubs dan selubang burr dgn anwar!

    Reply to this comment
    • tukang tengok

      Mar 27. 2012

      bukan kencing saja… siap berak…pancut…ludah kat muka…..tapi semua dok senyum ja….
      anugerah tuhan anugerah tuhan anugerah tuhan…

      Tak paham lagi ka bila BABI cakap….takpa kita tawan putrajaya dulu…..haa….masa tu baru menanah pungkok….gila best…tunggu la jadi dia PM tengok….baru diorang tau…

      Reply to this comment
  3. Tukang tengok

    Mar 25. 2012

    tu dia…..mampuih….panaih pungkok panaih pungkok….

    passport aku mana jah……adoi….passport aku mana jah….adoi…..
    nak buat lagu mana ni…..sekali berkumpulan la pulak…..
    tolong aku…..tolong aku….latipah koyak mana latipah koyak mana…..
    bawak mai akuan bersumpah tu….sapa sapa tu…bala bala……

    p/s: hukum alam mudah saja…..hang dok buat penaya orang….tunggu la Allah penaya hang. dok penaya sapa? hang sendiri pun tau…..takyah berhujah dan berdebat…..s
    selamat malam……semoga tidur lena Brader Anwar……..

    Reply to this comment
  4. madai

    Mar 24. 2012

    Anwar,,
    mampos aku,,saman salah tak saman salah,saman dia buka rahsia,tak saman dia buka cerita,,Aku mesti jumpa hadi awang tapi?!!!!ini bukan bab besi,
    aku jumpa si dajal lah,,, arahkan dia keluar fathwa baru ”Pangkah pembangkang masok sugo,
    Jijah,,
    Ala bang non,,,,bang non jangan susah hati kan bang non anugerah tuhan,,banyak duit, bang non beli aje dari DS Najib hingga semua menteri dan putrajaya sekali lepas tu bang non jadi pm lah,
    Aeeerrrr!!!!!!kamu dah gila meroyan ke jijah,

    Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE