PARADIGMA POLITIK BARU

Rakaman Skandal Mat Sabu-Normah 1994 Didedah !


AIDCNews – 09/09/11 – Satu rakaman bertajuk ‘Skandal Seks Mat Sabu’ yang berdurasi 23:21 minit telah dimuat turunkan oleh channel tvtrimatra dan turut dipromosi melalui blognya, http://1peluru.blogspot.com, sejak semalam, 8 Sept.

Dalam rakaman itu turut dimuatkan sekurang-kurang 6 perbualan telefon di antara Mat Sabu yang ketika itu Ahli Parlimen PAS, Nilam Puri, Kelantan dengan Normah Abdul Halim, pada Disember 1994 untuk membuktikan wujudnya skandal tersebut.

Normah adalah isteri kepada sahabat baik Mat Sabu sendiri iaitu Bukhari Hj Noor.

Hubungan sulit antara Mat Sabu dengan Normah itu tidak diketahui oleh suaminya, namun apabila kes itu mula terbongkar Bukhari mendesak isterinya, Normah, menjunjung Al Quran bagi membuktikan tuduhan itu tidak benar.

Normah yang ketakutan dengan syarat suaminya itu telah menelefon Mat Sabu untuk mendapatkan pertolongan.

Ikutan rakaman video di atas sepenuhnya dan buat penilaian sendiri.

44 Comments

  1. melayubuntu says:

    Semoga semua yang membuat fitnah, menyebarkannya, dan mengeluarkannya menerima balasan seadil-adilnya di Mahkamah Allah swt.

    • Rimau says:

      termasuk engkau yang fanatik dan bodoh tidak berpijak dibumi nyata dan penyokong kaki sodomi serta khalwat dan para ulamak PAS yang menyesatkan.
      mmg engkau melayu buntu dan bodoh kerana engkau tidak akan menerima kenyataan walaupun engkau direbus dalam minyak panas.
      orang seperti engkaulah yang menyebabkan dajjal seperti aljuburi dan alkhalwati bolih berbuat sesuka hati mereka!

    • jambatan says:

      Dan juga semoga semua yang menyokong tindakan yahudi dan agent2nya untuk mempluralismkn agama ini akan dilaknat oleh ALLAH SWT di atas dunia ini lagi.

    • kawin100X says:

      fitnah ape nye, dia memang pernah ade skandal sex dengan bini org, dia dilepaskan oleh mahkamah bukan sebab tiada berlaku khalwat, dia dilepaskan oleh sebab kelemahan pihak pekdawaan dan saksi, tapi kenyataan dia berada bersama bini org ketika diserbu pencegah maksiat, oleh yang pernah ada skandal macam dia tak layak bercakap mengenai perjuangan islam……….

    • warisatuliman2011 says:

      Mcm mana ko tak jadi buntu, cari pemimpin pun tak de pikir lain selain nafsu serakah. Pengikut mcm ko ni sama sajer dgn pemimpin munafik yg dakwa org fitnah tetapi bukti konkrit berjela2 tak berani jawab dgn bukti atau sumpah mubahlah. Pegi dah.

  2. kawin100X says:

    wahai mat sabu, ko kata ko berduaduan dengan isteri orang selama hanya 5 minit, tetapi apa hal yang isteri orang yang sebagai suri rumah tu buat kat hotel tu, dalam bilik berduaduaan dgn ko, perempuan ko kenal pulak tu, isteri kawan ko, itu ko tk mengaku lagi, masa studen pun ko ada rekod teruk, kene terminate ITM lagi, macam mane la orang boleh percaya manusia macam ko…………

  3. kawin100X says:

    untuk bing92, ini bukan islam dengan islam, ini scandal sexs mat sabu, takda kaitan dengan memburukan islam……..

  4. bing92 says:

    ape lancau nie sume sial…ni sume care2 orng yahudi nk bruk2 kn ISLAM..care ni xubah same seperti Abu Jahal yg mnentang Rasullullah..

  5. usop wilcha says:

    MAT SYABU SILA SUMPAH LAKNAT MENGAKU ITU BUKAN SUARA DIA…….

    • backdoor says:

      mmmm alamatnya dia akan kata qazaf lerrr….arahan mastermind lorrr…nak wat cam ne sop dah dia pun SPM pangkat 3 jerk…dah ler tak tahu sejarah iman lak tak kuat…ini lah pemimpin masa depan PAS..memang sah hamPAS….dalam islam kalau nak jadi imam atau di lantaik menjadi imam atau ketua mestilah orang yang paling tinggi ilmunya..dah dok canang sana sini parti islam kan!!!!tetapi dalam PAS…ape pun boleh yang penting orang tu boleh bercakap tanpa bukti, maki hamun orang untuk kepentingan duniawi semuanya di halalkan….semua kata2 tuduhan PAS pada kerajaan terutamanya UMNO/BN dah termakan diri sendiri…

      • usop wilcha says:

        SALAHNYA ORANG MELAYU JUGAK. TAK PANDAI NAK MEMBEZAKAN YANH MANA INTAN YANG MANA PERMATA….YANG MANA KAKI LIWAT DAN YANG MANA KAKI ZINA…AKIBATNYA KAKI LIWAT DAN KAKI ZINA DIANGKAT BEGITU SUCI MEMIMPIN PAKATAN YANG KONONNYA NAK BERI KEADILAN DAN KEISLAMAN KEPADA ORANG MELAYU….. WALHAL ORANG SEBEGINI KALAU DAH DENGAN SENDIRI PUN DIA BUAT DOSA, APA LAGI DENGAN ORANG LAIN HATTA ORANG MELAYU….MAKIN BANYAKLAH DOSA YANG AKAN MEREKA LAKUKAN KEPADA KITA….APA SANGATLAH RASUAH DAN KRONISME…MEREKA AKAN BUAT LEBIH DARI ITU….SEKARANG PUN DAH NAMPAK BAGAIMANA ANWAR SEDANG MENGGERAKKAN ANWAR & FAMILY SDN. BHD. DALAM PKR DAN RASUAH BALAK DALAM PAS KELANTAN…..APA NAK JADILAH DENGAN BANGSAKU NI….BILA LAH ORANG MELAYU NAK SEDAR DAN CERDIK SIKIT…

        • usop wilcha says:

          OPPS SILAP, “YANG MANA INTAN YANG MANA KACA” SORRY

        • backdoor says:

          Dah tu Sop, nak wat cam ne…tanda2 akhir zaman berlaku dalam negara dan oleh bangsa sendiri…kan dah termaktub bahwa salah satu tanda2 akhir zaman adalah orang yang fasik dan mendustakan agama akan diangkat di kedudukan tertinggi dan dihormati…nah inilah dia…apapun kita mengharap kan Allah merahmati kita semua supaya tidak tergolong dari golongan2 seperti itu….byk2 lah berdoa. Amin

  6. akuantiPAKATAN. says:

    Biar betul…? Mat Sabu, Mat Sabu. Kalau kau duduk diam2 tak keluar cerita camni pasal kau. Orang camni ada orang pangkah lagi? WTF.

  7. pemudapemudi says:

    mat sabun penykg komunis..nak angkat cin peng jd pejuang dan menafikan org Melayu sbg pejuang..pemimpin camni ke di agungkan ahli2 PAS?..merugikan agama dan bangsa btl..tak tahukah kalian komunis tu x percaya kpd sebarang agama?..

  8. papagege says:

    Elok juga Mat Syabu ni menang dlm pertandingan Timbalan Presiden PAS senang sikit kerja berbanding dgn Ust Nasha menjadi timbalan Presiden

    • samagreen says:

      Sepatutnya dia jadi Presiden!! lagiiiiii senang kerja.

      Dia nak bawak Malaysia terbang ke Matahari………sbb tu lambang Pas sendiri ‘Terang Bulan’ pun dia udah lupa, apa lagi ‘Negaraku’.

      Labuuu, Labu.

    • kunyit hidup says:

      Mat Sapu mempunyai personaliti MURTAD…..suka menipu ( suruh bini orang tipu suami untuk menghalalkan cara dengan menjunjung Quran )

  9. when says:

    Mat Sabu kan terkenal sama ada seorang Syiah atau Pendokong Kuat Syiah!, MAsa menang sebagai Timbalan Presiden tu pung mendapat tahniah daripada kerajaan Iran….

    Dalam Syiah…mereka ini kira berkahwin mut’ah (satu perkahwinan yang diharamkan oleh Rasulullah tetapi dihalalkan oleh Khomeini)

    Mat Sabu!..Mat Sabu!

    • kunyit hidup says:

      Mat Sapu bukan kahwin mutaah…tetapi BERZINA dengan bini orang…yang perempuan itu pun perempuan SUNDAL….memang elok diceraikan…..KOTOR dan NAJIS mereka ini

  10. nsr says:

    aku tgk bendera pas ni…dah macam lobang jamban dah

  11. Shahrom Abd Kadir says:

    Sila jelaskan panggilan dibuat dpd no tel/hp mana ke mana? Siapa sumber rakaman ini? Bandingkan rekod panggilan dgn bil tel mereka berdua. Bukti sebegini belum layak dijadikan bukti mahkamah, setakat untuk merapu bolehlah.

    • alkhalwati says:

      Panggilan telefon antara Mat sabu dengan Normah. Mat Sabu dan Normah ditangkap berkhalwat. Suami menceraikan Normah kerana curang. Akhir sekali Mat Sabu dan Normah berkahwin. Amat meyakinkan panggilan tersebut memang benar. Pening kepala memikirkan Pemimpin Parti Islam seorang penzina, pembohong.

      • kunyit hidup says:

        kalau dah sial…..sial la seumur hidup….Sundal akan kahwin dengan Sundal…tak gitu Mat Sabu bin Al Gred 3 dan Normah Sundal Binti Al-Diceraikan

    • haneefa says:

      Ini saya punya pendapat, berlandaskan logical thinking capability dan pengetahuan yang saya ada dalam topik politi malaysia.
      Rakaman ini telah di buat dengan cara illegal. Berkemungkinan besar oleh interested parties, ie the other side. Mereka ini ada kabel besar dalam telco yang mengendalikan talipon normah dan mat sabu. Oleh kerana illegal, jadi mereka tidak boleh keluar dan menunjukan diri mereka dan recording ini tidak boleh di gunakan dalam mahkamah. serbuan yang di buat di hotel iti pun berkemungkinan besar berdasarkan illegal wire tap yang di buat.
      Jadi, topic ini ada dua issue. Invasion of privacy yang illegal, dah moral mat sabu (dan Normah). Gunakan daya pemikiran kita sendiri untuk membuat rumusan dan pendirian kita.

      Issue ini sama dengan yang di hadapi Anwar Ibrahim

  12. labu says:

    Tak percaya aku mat sabu berperangai gini. Tapi aku masih ingat lagi dia kena tangkap basah dulu. Alasan dia normah nak bagi ubat buasir.

    Kalau betul dia ada buasir, nak ke normah layan? Terjulur keluar bau busuk… Eeeiii. Geli!

  13. usop wilcha says:

    HATI-HATI DENGAN 2 PELAHAP SEKS…MAT SYABU AL KHALWATI….DAN ANU-WAR AL JUBURI….

    HATI-HATI DENGAN PENYEBAR NAJIS…N.AJIS AL TEROMPAHI…..

    HATI-HATI DENGAN SIBEBAL….HARDY AL BESI….

    HATI-HATI DENGAN KIASU….LIM KIT SIANG @ BIG BROTHER KIASU DAN LIM GUAN ENG @ SMALL BROTHER KIASU

    HATI-HATI DENGAN TUKANG POSTPONE….KAPAL POOSING @ POSTPONE

    • kunyit hidup says:

      semua pembangkang di malaysia ahli politik terompah…setakat idea taraf tapak kaki aje…yang pandai sikit pun takat spm gred 3 ( lulusan khalwat dan liwat )

    • basry says:

      Nama-nama tersebut sebenarnya pemikiran mereka telah sampai ketahap expired dalam politik Malaysia.
      Biasalah..barang-barang yang dah expired ini boleh mendatangkan mudarat dan patut dibuang sahaja.

  14. naw says:

    Bagi aku Mat Sabu ni tak layak dipanggil pemimpin…kita tak nampak jasa2 simamat ni selain dari berceramah dan berceramah. Memang pun inilah kerja2 pembangkang setiap hari asyik berceramah. Apa cerdibaliti yang ada pada Mat Sabu pun kita tak nampak, setahu aku masuk ITM pun kantoi, lepas tu apa professionnya pun kita tak tahu…nak kata ustaz pun tak ustaz…tapi yang pasti maruahnya sudah hancur dek skandalnya dengan bini orang. Kalau ini lah standard dan imej orang2 PAS, dengan tok2 gurunya yang hanya tahu berceramah semata2…maka rakyat patutnya NILAI akan keberkesenan parti ini…jauh sekali untuk menerajui Malaysia. Kelantan dan Kedah yang diterajui tak nampak kesan pembangunanya, malah makin meleset. Rakyat patutnya sedar bahawa kebanyakkan dari pemimpin PAS ini HANYA PANDAI BERCERAMAH saja…

    • kunyit hidup says:

      bukan ceramah demi ceramah TETAPI khalwat demi khalwat….dah main siap tak cuci muka dan mulut lagi…pengotor punya olang.

      • kunyit hidup says:

        semua ahli dan pemimpin PAS hanya tahu ceramah kat dalam kelambu bini olang…nampak macam kuat seks tapi LEMBIK rupanya…tak gitu cik mah

  15. kunyit hidup says:

    hukuman dunia…lelaki, sula….perempuan,rejam….ADA FAHAM AGAMA KA? nik najis sudah pasti, MULUT BISU, MATA BUTA, OTAK KAT BONTOT.

  16. kunyit hidup says:

    nama pun Mat Sapu…..umpama sampah le, semuanya dia SAPU..isteri orang, nenek orang, makcik orang…ada sahaja perkataan orang, semua dia sapu termasuklah Orang Utan. Dia mana tahu halal haram, jadi benda sedap semua dia SAPU…sama kem dia laknat juburi. Tak payah le nak ceramah agama kat orang ramai…diri sendiri LEBIH TERUK dari haramnya BABI.

Leave a Comment

 

— required *

— required *