Sah ! Anwar Pelaku Video Seks !

26 Responses to “Sah ! Anwar Pelaku Video Seks !”

  1. Pia A. Ghani

    May 06. 2014

    Salam En.Mahad..memang betul kata En. itu. si..anu..ni sebenar nya tidak oleh berbinkan Ibrahim (kalau saya tak silap lah) Sekira nya org. tua nya menganut Islam selepas dia di lahirkan boleh kut tapi bapa nya sepatut nya berbinkan Abdullah. Dia dulu masuk Islam setelah melakukan sesuatu yg. tak elok.

    Reply to this comment
  2. rijal

    Sep 05. 2011

    Wahai dajal-dajal, bersedialah kamu menjawab segala ungkapan kamu di hadapan Allah setelah kamu kembali kepadanya nanti.. Allah tidak akan terlepas pandang apa yang kamu ungkapkan walaupun satu huruf yang kamu tulis….

    Reply to this comment
  3. Mahad

    Jul 18. 2011

    Anwar bukan sembarangan orang. Kena tabik juga bila berjaya memukau ratusan ribu pengundi dan menggoyah kerajaan. Pemimpin hebat Melayu zaman ini ialah Anwar Ibrahim, kena akui kenyataan ini walaupun macam2 cara telah dibuat, dia masih mampu lantang bersuara, masih punya banyak pengikut tegar. Lihatlah cara dia berhadapan pulic, selamber jer. Tak panic atau gelabah sebagaimana orang yang melakukan kesalahan.Betul tak? Pasal tu dia masih dipercayai. Kalau orang lain, entah2 dah bunuh diri. Soal samaada dia bersalah atau tidak, sebahagian besar penyokongnya tetap mengatakan dia telah dianiaya…… Begitulah resam hidup di akhir zaman ini. Keliru dan mengelirukan.

    Reply to this comment
    • pemerhati kes profil tinggi

      Jul 27. 2011

      dalam kes anwar saya lebih suka memetik kata-kata mantan PM kita Tun Mahathir Mohammad (dalam satu wawancara selepas beliau bersara dari kerajaan), “saya bukan nak aniaya anwar, kalau benar saya nak aniaya beliau saya akan buat yang lebih hebat….” Bermaksud Tun Mahathir mempunyai bukti- bukti yang sahih dari segi undang-undang dan kalau beliau mahu menganayai Anwar tak perlu beliau susah- susahkan diri untuk mengaibkan Anwar…… Cuba renung-renungkan……

      Reply to this comment
    • hamPAS

      Oct 08. 2011

      Kalu takat hebat memukau org nk buat ape? xde pekdah…takat nk tabur janji kosong, maki hamun org mmg sronok la dgr sape yg suka dgr. Aku ramai jgk kenal jenis org yg mulut manis. Mmg borak confident je..tapi rupanya hamPAS.

      Reply to this comment
    • Pia A. Ghani

      May 06. 2014

      En. Mahad…memang anwar bukan sembarangan org. dan terlalu ramia yg.
      bergantung harap supaya dia jadi pm..sehingga sanggup memberikan dia ilmu pukau
      ilmu penunduk yg sgt. kuat…kalau si anu brjaya jadi pm. agak2 siapa yg beruntung..
      sudah tentu pendatang2 yg selalu di halau pulang bila masuk ke negri org. tampa izin.
      Sgt bahaya.

      Reply to this comment
  4. backdoor

    Jul 12. 2011

    Jom kita anjurkan demonstrasi untuk Anwar, Azmin, Azizah, Aziz (Nik), Adi (Hadi), dan Abu (Sabu) melakukan sumpah laknat….biar padan dengan muka dia orang…barulah tau langit tinggi ke rendah…jgn nanti lepas sumpah je..muka terus berubah jadi babi hutan yang hitam legam…sebab tu anwar takut nak bersumpah…orang melayu islam ni pun satu…tak tau fikir logik….

    Reply to this comment
    • KadukTechno

      Jul 26. 2011

      bijak betul…yg grup tunjuk perasaan bantah keluarga anu anu non muslim yg bunuh diri tu pakai baju kuning….. molek juga lepas ni…. pakat2 pakai baju kuning kat penang , kedah n sgor jika ada isu2 tak puas hati, biar senjata makan tuan

      Reply to this comment
    • kunyit hidup

      Sep 07. 2011

      belum sumpah pun dah sememangnya mereka ni BABI

      Reply to this comment
  5. ILA

    Jul 12. 2011

    Tungu apa lgi..serit babi ke makamah syariah..dah jelas pelaku jahanam..Oh ya lupa pulak kalau di bukan orang islam tak ya lah gi makamah syariah..pasti di lepas krn ada alibi.lina joy. ha.ha.ha.

    Reply to this comment
  6. warisatuliman2011

    Jul 05. 2011

    A.w.w. handai taulan. Dlm amalan ‘ilmu kebal’, seseorang pengamalnya sebenarnya mempunyai satu kelemahan rahsia. Dlm soal Anwar, kelemahannya ialah seks. Dia kalah dgn segala yg berbentuk seks hinggakan tidak dapat mengawal dirinya dlm soal ini sama ada sesama jenis atau berlainan jenis. Sebab itulah dia cari segala helah utk menutup kelemahannya ini sama ada dgn melakukan ‘spin’ cerita, mengalihkan perhatian ke perkara lain termasuk menganjurkan demo yg dipelajari drp guru2nya di Thailand dan Indonesia. Dia bagaikan anjing yg terjumpa najis, kalau tak dimakannya, diciumnya juga. Tindakannya juga bagai melepaskan anjing tersepit, dgn cuba menggigit tangan orang yg cuba melepaskannya. Dia juga tamak bagaikan anjing dgn bayang2nya di air. Tapi, anjing itu lebih mulia sifatnya kerana tidak memasang niat utk mengkhianati agama, bangsa dan negaranya tidak spt Anwar. Tetapi, Allah Azawajalla masih terus melindungi kita semua drp nafsu serakah dajjal kecil tua ini. Insya-Allah, niat buruknya utk menegakkan Islam sekularisme-pluralisme dan sistem pemerintahan republik ala Turki yg boleh menjejas Islam sbg agama rasmi negara tidak direstui Ilahi. Dia dan konco2nya sedang menggali lubang kubur mereka sendiri dan mereka akan sama2 terjerumus ke dlm liang lahad berserta cita2 jahat yg disokong oleh anasir2 subversif luar. Allah akan bersama kebenaran! Segala kemungkaran Anwar yg disokong oleh lebai2 munafik pasti tidak mendapat restu Ilahi dan majoriti rakyat yg beriman. Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

    Reply to this comment
  7. fariz

    Jul 04. 2011

    pakar dari korea pun kata mmg sah anwar, dpt ukuran daripada ketinggian, bentuk telinga, tangan,
    ” titik2″ pada muka

    Reply to this comment
    • KadukTechno

      Jul 26. 2011

      ada lagi satu saksi boleh dipanggil beri keterangan ie maklumat mobile geotagging yang mana lokasi telefon si anu berada ketika masa kejadian…. klau ikut cerita awal…. si anu berada di rumah bersama keluarga dan mengemaskini facebook dan twitter….. jangan pula lepas ni telko celcom,maxis,digi kena bako atau diceroboh kerana takut lokasi geotagging kantoiii…. walaupun video camera intip tu tak cukup syarat tidak berwarna ( auto mode infra red jika low light condition ) dan tanpa audio , tapi saksi ketiga boleh beritahu sah kan anu tu kat mana

      Reply to this comment
  8. naw

    Jul 03. 2011

    Semua rakyat tahu bahawa pelakunya adalah Anwar melainkan yang ada otak dan tidak tahu untuk menggunakannya. Kepada umat Melayu PAS dan PKR perjuangan kamu hanya tinggal sia2 saja selepas ini apabila Anwar disabitkan dengan kesalahan dalam kes Liwat 2 yang akan diadili dimahkamah pada Julai ini. Bila Anwar sudah di Sungai Buloh kemanakah kamu semua…

    Reply to this comment
  9. ahmad hassan

    Jul 03. 2011

    saya pelik bila ada prof. dari amerika yang kata lelaki Y itu anwar sebab perutnya sama seperti perut anwar danteteknya sama seperti tetek anwar.adakah mat salleh ini pernah tengok anwar tidak berbaju dengan mata kepala sendiri? memang betul badut

    Reply to this comment
    • HAMSOR

      Jul 05. 2011

      lu tanya la kat Datuk Joe Bedul tu..nuar ke tak?? kalau pornthip yg memandai2 tukar bahan bukti tu boleh pulak korang percaya yerk?? lahabau tol la ko ni..sappiosis jugak la mcm Tuan ko tu..cau of the lan..

      Reply to this comment
  10. Jengking

    Jul 03. 2011

    Penyokong Aljuburi kata konspirasi, ulam mamak kata berdosa org yg mengedar video besi. Tapi yg mencocok dia tak keluarkan fatwa bahlulnya. Konspirasi, pengedar video ke, kalau Anuar tu baik takkan org dpt khianati. Suruh penyokong bodoh buat demontrasi utk menutup keburukannya.

    Reply to this comment
  11. bujang senang

    Jul 03. 2011

    wahai kawan2 …biarlah dia dgn labu2 nya ..klau labu2 nya dah hancur maka tenggelam lah dia utk selama-lamanya ..harap2 impian nak jadi PM macam langit dgn bumi ..

    Reply to this comment
  12. madai

    Jul 03. 2011

    Macam mana nak percaya sebab ulamak segala bapak ulamak bersabda, hai orang belaci dan pencacai jangan kau percaya dengan video dan cctv kerna itu hanyalah seketul besi buruk,Maka disambut oleh seekor dajal tua dengan fatwa,Barang sesiapa yang memfitnah aljuburit maka hendaklah mereka menjilat tapak kaki aljuburit kalau tidak kekallah mereka dalam dosa dosa besar

    Reply to this comment
  13. tony jaa

    Jul 03. 2011

    Penyokong pakatan dah tahap menyembah anwar dah,tinggal tak buat patung aje lagi.Kalau diorang nampak anwar berzina atau meliwat depan2 mata pun diorang takkan percaya punya.Malah kalau diorang sendiri kena tutuh dengan anwar pun confirm diorang tak percaya.Orang taksub ni dah tak boleh buat apa.Padahal bukti video dan cctv yg disahkan pulak tu memang seketul2 muka nuar..nak dikatakan apa lagi.

    Reply to this comment
    • backdoor

      Jul 03. 2011

      aku rasa diaorang memang percaya apa yang anwar buat…tinggal lagi dia orang pun suka buat benda yang sama…sebab tu tak nak keluar parti maksiat tu…yang dah keluar tu yang tak sanggup buat….PKR adalah Party Keseronokan Rakyat, parti maksiat…..

      Reply to this comment
    • Rimau

      Jul 03. 2011

      MEREKA SEMUA DAH KENA PUKAU DGN ANWAR YANG PAKAI ILMU HITAM. ANWAR PASTI MENGAMALKAN ILMU TERSEBUT. ORANG SEPERTI INI AKAN PAKAI APA SAJA ASALKAN DIA “KEBAL”.

      Reply to this comment
      • hamsem

        Jul 05. 2011

        anuwar ini bukan saja pakai….
        baju…..seluar…. kasut….sebenarnya dia ada pakai yg lain.
        klau thailand…..dia gunakan abu kote babi hitam & abu kote sami buddah,
        klau indonesia…dia gunakan minyak nyi ronggeng & nyi bolorong.

        Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE