PARADIGMA POLITIK BARU

Sah ! Anwar Pelaku Video Seks !

24 Comments

  1. rijal says:

    Wahai dajal-dajal, bersedialah kamu menjawab segala ungkapan kamu di hadapan Allah setelah kamu kembali kepadanya nanti.. Allah tidak akan terlepas pandang apa yang kamu ungkapkan walaupun satu huruf yang kamu tulis….

  2. Mahad says:

    Anwar bukan sembarangan orang. Kena tabik juga bila berjaya memukau ratusan ribu pengundi dan menggoyah kerajaan. Pemimpin hebat Melayu zaman ini ialah Anwar Ibrahim, kena akui kenyataan ini walaupun macam2 cara telah dibuat, dia masih mampu lantang bersuara, masih punya banyak pengikut tegar. Lihatlah cara dia berhadapan pulic, selamber jer. Tak panic atau gelabah sebagaimana orang yang melakukan kesalahan.Betul tak? Pasal tu dia masih dipercayai. Kalau orang lain, entah2 dah bunuh diri. Soal samaada dia bersalah atau tidak, sebahagian besar penyokongnya tetap mengatakan dia telah dianiaya…… Begitulah resam hidup di akhir zaman ini. Keliru dan mengelirukan.

    • pemerhati kes profil tinggi says:

      dalam kes anwar saya lebih suka memetik kata-kata mantan PM kita Tun Mahathir Mohammad (dalam satu wawancara selepas beliau bersara dari kerajaan), “saya bukan nak aniaya anwar, kalau benar saya nak aniaya beliau saya akan buat yang lebih hebat….” Bermaksud Tun Mahathir mempunyai bukti- bukti yang sahih dari segi undang-undang dan kalau beliau mahu menganayai Anwar tak perlu beliau susah- susahkan diri untuk mengaibkan Anwar…… Cuba renung-renungkan……

    • hamPAS says:

      Kalu takat hebat memukau org nk buat ape? xde pekdah…takat nk tabur janji kosong, maki hamun org mmg sronok la dgr sape yg suka dgr. Aku ramai jgk kenal jenis org yg mulut manis. Mmg borak confident je..tapi rupanya hamPAS.

  3. backdoor says:

    Jom kita anjurkan demonstrasi untuk Anwar, Azmin, Azizah, Aziz (Nik), Adi (Hadi), dan Abu (Sabu) melakukan sumpah laknat….biar padan dengan muka dia orang…barulah tau langit tinggi ke rendah…jgn nanti lepas sumpah je..muka terus berubah jadi babi hutan yang hitam legam…sebab tu anwar takut nak bersumpah…orang melayu islam ni pun satu…tak tau fikir logik….

    • KadukTechno says:

      bijak betul…yg grup tunjuk perasaan bantah keluarga anu anu non muslim yg bunuh diri tu pakai baju kuning….. molek juga lepas ni…. pakat2 pakai baju kuning kat penang , kedah n sgor jika ada isu2 tak puas hati, biar senjata makan tuan

    • kunyit hidup says:

      belum sumpah pun dah sememangnya mereka ni BABI

  4. ILA says:

    Tungu apa lgi..serit babi ke makamah syariah..dah jelas pelaku jahanam..Oh ya lupa pulak kalau di bukan orang islam tak ya lah gi makamah syariah..pasti di lepas krn ada alibi.lina joy. ha.ha.ha.

  5. warisatuliman2011 says:

    A.w.w. handai taulan. Dlm amalan ‘ilmu kebal’, seseorang pengamalnya sebenarnya mempunyai satu kelemahan rahsia. Dlm soal Anwar, kelemahannya ialah seks. Dia kalah dgn segala yg berbentuk seks hinggakan tidak dapat mengawal dirinya dlm soal ini sama ada sesama jenis atau berlainan jenis. Sebab itulah dia cari segala helah utk menutup kelemahannya ini sama ada dgn melakukan ‘spin’ cerita, mengalihkan perhatian ke perkara lain termasuk menganjurkan demo yg dipelajari drp guru2nya di Thailand dan Indonesia. Dia bagaikan anjing yg terjumpa najis, kalau tak dimakannya, diciumnya juga. Tindakannya juga bagai melepaskan anjing tersepit, dgn cuba menggigit tangan orang yg cuba melepaskannya. Dia juga tamak bagaikan anjing dgn bayang2nya di air. Tapi, anjing itu lebih mulia sifatnya kerana tidak memasang niat utk mengkhianati agama, bangsa dan negaranya tidak spt Anwar. Tetapi, Allah Azawajalla masih terus melindungi kita semua drp nafsu serakah dajjal kecil tua ini. Insya-Allah, niat buruknya utk menegakkan Islam sekularisme-pluralisme dan sistem pemerintahan republik ala Turki yg boleh menjejas Islam sbg agama rasmi negara tidak direstui Ilahi. Dia dan konco2nya sedang menggali lubang kubur mereka sendiri dan mereka akan sama2 terjerumus ke dlm liang lahad berserta cita2 jahat yg disokong oleh anasir2 subversif luar. Allah akan bersama kebenaran! Segala kemungkaran Anwar yg disokong oleh lebai2 munafik pasti tidak mendapat restu Ilahi dan majoriti rakyat yg beriman. Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

  6. fariz says:

    pakar dari korea pun kata mmg sah anwar, dpt ukuran daripada ketinggian, bentuk telinga, tangan,
    ” titik2″ pada muka

    • KadukTechno says:

      ada lagi satu saksi boleh dipanggil beri keterangan ie maklumat mobile geotagging yang mana lokasi telefon si anu berada ketika masa kejadian…. klau ikut cerita awal…. si anu berada di rumah bersama keluarga dan mengemaskini facebook dan twitter….. jangan pula lepas ni telko celcom,maxis,digi kena bako atau diceroboh kerana takut lokasi geotagging kantoiii…. walaupun video camera intip tu tak cukup syarat tidak berwarna ( auto mode infra red jika low light condition ) dan tanpa audio , tapi saksi ketiga boleh beritahu sah kan anu tu kat mana

  7. naw says:

    Semua rakyat tahu bahawa pelakunya adalah Anwar melainkan yang ada otak dan tidak tahu untuk menggunakannya. Kepada umat Melayu PAS dan PKR perjuangan kamu hanya tinggal sia2 saja selepas ini apabila Anwar disabitkan dengan kesalahan dalam kes Liwat 2 yang akan diadili dimahkamah pada Julai ini. Bila Anwar sudah di Sungai Buloh kemanakah kamu semua…

  8. ahmad hassan says:

    saya pelik bila ada prof. dari amerika yang kata lelaki Y itu anwar sebab perutnya sama seperti perut anwar danteteknya sama seperti tetek anwar.adakah mat salleh ini pernah tengok anwar tidak berbaju dengan mata kepala sendiri? memang betul badut

    • HAMSOR says:

      lu tanya la kat Datuk Joe Bedul tu..nuar ke tak?? kalau pornthip yg memandai2 tukar bahan bukti tu boleh pulak korang percaya yerk?? lahabau tol la ko ni..sappiosis jugak la mcm Tuan ko tu..cau of the lan..

  9. Jengking says:

    Penyokong Aljuburi kata konspirasi, ulam mamak kata berdosa org yg mengedar video besi. Tapi yg mencocok dia tak keluarkan fatwa bahlulnya. Konspirasi, pengedar video ke, kalau Anuar tu baik takkan org dpt khianati. Suruh penyokong bodoh buat demontrasi utk menutup keburukannya.

  10. bujang senang says:

    wahai kawan2 …biarlah dia dgn labu2 nya ..klau labu2 nya dah hancur maka tenggelam lah dia utk selama-lamanya ..harap2 impian nak jadi PM macam langit dgn bumi ..

  11. madai says:

    Macam mana nak percaya sebab ulamak segala bapak ulamak bersabda, hai orang belaci dan pencacai jangan kau percaya dengan video dan cctv kerna itu hanyalah seketul besi buruk,Maka disambut oleh seekor dajal tua dengan fatwa,Barang sesiapa yang memfitnah aljuburit maka hendaklah mereka menjilat tapak kaki aljuburit kalau tidak kekallah mereka dalam dosa dosa besar

  12. tony jaa says:

    Penyokong pakatan dah tahap menyembah anwar dah,tinggal tak buat patung aje lagi.Kalau diorang nampak anwar berzina atau meliwat depan2 mata pun diorang takkan percaya punya.Malah kalau diorang sendiri kena tutuh dengan anwar pun confirm diorang tak percaya.Orang taksub ni dah tak boleh buat apa.Padahal bukti video dan cctv yg disahkan pulak tu memang seketul2 muka nuar..nak dikatakan apa lagi.

    • backdoor says:

      aku rasa diaorang memang percaya apa yang anwar buat…tinggal lagi dia orang pun suka buat benda yang sama…sebab tu tak nak keluar parti maksiat tu…yang dah keluar tu yang tak sanggup buat….PKR adalah Party Keseronokan Rakyat, parti maksiat…..

    • Rimau says:

      MEREKA SEMUA DAH KENA PUKAU DGN ANWAR YANG PAKAI ILMU HITAM. ANWAR PASTI MENGAMALKAN ILMU TERSEBUT. ORANG SEPERTI INI AKAN PAKAI APA SAJA ASALKAN DIA “KEBAL”.

      • hamsem says:

        anuwar ini bukan saja pakai….
        baju…..seluar…. kasut….sebenarnya dia ada pakai yg lain.
        klau thailand…..dia gunakan abu kote babi hitam & abu kote sami buddah,
        klau indonesia…dia gunakan minyak nyi ronggeng & nyi bolorong.

Leave a Comment

 

— required *

— required *