PARADIGMA POLITIK BARU

Zahrain : Saya Terkejut Lihat Anwar Cium ‘Girlfriend’ Wolwofowitz !

AIDCNews – 01/07/11 – Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim, Ahli Parlimen Bebas, Bayan Baru meluahkan rasa terkejutnya apabila menyaksikan dengan matanya, bekas bos dan sahabat rapatnya selama 30 tahun, Datuk Seri Anwar Ibrahim bercium dengan teman wanita Paul Wolfowitz, Shaha Ali Riza.

Kejadian itu berlaku sebelum tahun 2007, ketika Zahrain menjadi Pengerusi PKR Pulau Pinang bersama-sama Anwar di Bahrain.

Ketika itu, Anwar berkunjung ke Bahrain kerana menghadari mesyuarat Foundation for the Future, sebuah organisasi demokrasi tajaan Amerika Syarikat untuk Timur Tengah yang dipengerusikannya.

Apabila Shaha Riza sampai ke hotel itu, Zahrain, bangun untuk menghormatinya dan bersalam dengannya. Namun, Anwar melakukan sesuatu yang di luar jangkaan Zahrain, iaitu mencium teman wanita zionis itu.

Menurutnya, beliau terkejut dengan perbuatan Anwar itu, kerana dianggap melanggar norma-norma ketimuran, sebagai pemimpin Melayu Islam, apatah lagi latar belakangnya sebagai bekas Presiden ABIM.

Ikutilah wawacara AIDC bahagian terakhir dengan Ahli Parlimen Bebas, Bayan Baru itu di di bangunan parlimen, 23 Jun.

AIDC : Saya tengok di youtube, Datuk kata, Anwar pernah bercium dengan teman wanita Paul Wolfowitz ?

YB Datuk Seri Zahrain : Depan mata saya. Saya tengok sebab hari tu, dia (Anwar) hadir mesyuarat Foundation For the Future (FFF) di Bahrain.

Saya ada program lain (di Bahrain), tapi dia ada sama pada masa tu, (saya) dapat bersama dia. Kita makan dinner dan sebagainya.

Tapi, pada satu perjumpaan itu, datangnya…

Di hotel ?

Di hotel. Tepi laut. Lupa apa nama hotel tu.

Kemudian, datangnya Shaha Riza. Saya kenal lah (Shaha Riza) sebab saya pernah tengok (gambar) Shaha Riza dalam surat khabar.

Dia ni teman wanita Paul Wolfowitz, kepala Yahudi yang masuk perang Iraq tu.

Bila Shaha Riza datang, saya biasalah, bangun, hormat..salamlah.

Tapi, Anwar tak salam, (tapi dia) cium.. saya terkejutlah.

Kalau orang gambarkan (Anwar) sebagai pemimpin Islam, boleh khutbah di masjid, boleh bagi syarahan-syarahan agama dan mengetahui hal-ehwal agama Islam, yang cium perempuan (teman wanita) Yahudi ni pasai apa?

Kalau shake hand (bersalam) saya boleh terimalah. Saya anggap itu biasalah kan. Tapi, bila mai (bab) cium ni, jadi luar biasa lah.

Paul Wolfowitz, Shaha Riza dan Anwar Ibrahim

Kalau boleh cium tu (maknanya) ada satu perhubungan yang erat antara dia dengan Shaha Riza dan juga Paul Wolfowitz, kepala Yahudi yang merosakkan Iraq ni.

Saya terkejut lah

Anwar tak lakukan di Malaysia?

Yang saya tahu di sini, bila berkhutbah di masjid, bila beri syarahan, beri ceramah, dia bantai Yahudi, hentam Yahudi. Dia kata Yahudi ni musuhlah, macam-macamlah..jahat.

Tapi, bila jumpa orang macam teman wanita Paul Wolfowitz, dia cium, ini saya rasa, tak betul lah. (Bagi Anwar) Ala biasalah. So, bagi dia not big deal, tak ada masalah.

Saya pun terkejut masa tu.

Tak menjangkakan Anwar boleh buat sampai ke tahap itu kerana dia bekas Presiden ABIM ?

Ya. Bekas Presiden ABIM, dianggap ulama dan sebagainya.

Surat ditandatangani Anwar Ibrahim pohon pindah Shaha Riza dari Bank Dunia ke FFF

Apa maksud Anwar buat begitu ? Adakah hendak menunjukkan yang Anwar seorang liberal dan menangkis imej Islamik?

Sebenarnya Shaha Riza ni.. dulu dia kerja dengan Bank Dunia, kalau tak silap saya. Bila Anwar jadi Pengerusi FFF, Shaha Riza dipindahkan ke FFF.

Yang ni, saya rasa jadi isu, sebab mereka anggap ini arahan daripada Paul Wolfowitz yang mahu letak Shaha Riza ke FFF.

Dan bila Paul Wolfowitz boleh letak teman wanita (ke FFF) dan Anwar boleh setuju, ini bermakna Anwar tak ada pendirian. Dia ikut saja cakap kepala orang Yahudi ni.

Bagi saya, FFF ni (sebagai) satu kelab yang mana Anwar boleh berlakon, tunjuk dan mempersembahkan pembohongan dia kepada puak-puak Yahudi, puak Barat (supaya) terima dia sebagai pemimpin yang hebat.

Sebab itu dia sanggup cium Shaha Riza ni. Itulah kesimpulan saya.

Pada masa itu, kita anggap dia (Anwar) seorang pemimpin Islam yang boleh merapatkan dunia Islam dengan Barat. (Itu) Cara dia potret diri dia.

Hari ini, kita tahu bahawa dia guna FFF tu untuk memperkukuhkan kedudukan dia. Untuk menggambarkan bahawa dia seorang pemimpin di Malaysia yang boleh bersengkokol dengan Barat dan Yahudi.

Bermakna, dia duduk di FFF, bukan (sebab) dia cerdik sangat tentang dunia.

Oleh sebab itu, bila dia pergi Amerika, dia dapat layanan hebat oleh pihak-pihak Yahudi, pihak media dan sebagainya, sebab dia dianggap sebagai pemimpin Islam, pemimpin Malaysia yang boleh bersengkokol dengan agenda Yahudi dan Amerika.

Sekarang baru kita nampak benda ini semua.

Jadi, itu tak lebih seperti membodek Yahudi. Dia sendiri kata (bahawa dia amat) benci kepada kaki bodek. Seolah-olah dia sendiri begitu?

Ya. Dia bodek Yahudi atas tujuan untuk diri dia. Supaya diterima sebagai seorang pemimpin Islam, pemimpin Malaysia yang boleh bersengkokol dengan pihak Barat dan Yahudi.

Selain Bahrain, adakah Datuk pernah mengikuti trip lain Anwar ke luar negara?

Saya pernah ke Bangkok sekali dengannya. Di mana bila beliau hadir di Bangkok tu, ada temuramah dengan televisyen Bangkok. Temuramah dengan Bloomberg, kalau tak silap saya.

Sebab Bangkok ni pusat wartawan seluruh dunia.

Dan bila ditemu bual, cerita dia konsisten lah iaitu di Malaysia ni (zalim), dia dianiayai. Satu konspirasi wujud untuk menjatuhkan dia walaupun dia mendapat sokongan rakyat dan sebagainya.

(kenapa dia dianiya), Sebab dia mahu membawa Malaysia ni ke tahap yang lebih tinggi dan sebagainya. Itu cerita dialah.

Apa yang dicakapkan dalam temu bual itu, saya nampak (dia) putar-belit. Menggambarkan negara Malaysia ni, zalim sangatlah.

Negara ini teruk sangat ?

(Dia gambarkan) negara ini teruk sangat, menzalimkan rakyat, menzalimkan Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim ni dianggap (sebagai) sebagai seorang pemimpin yang akan ambil alih. (Dia gambarkan) sebab tu kerajaan Mahathir dan lepas tu Abdullah Badawi, cari jalan untuk menjatuhkannya. Isu sodomi pun dia boleh pusing jadi konspirasi.

Sebab tu, kalau you pergi luar negara, isu sodomi ni jadi macam satu rekaan kerajaan untuk ‘membunuh’ Anwar.

(Sebab) Anwar bercerita?

Sebab Anwar bercerita begitu. Dia tak cerita Saiful yang buat laporan. Dia (hanya) cerita, dia kata, ini semua permainan kotor politik UMNO.

Bila kerajaan tak dapat peluang untuk rebate, tak dapat peluang untuk counter balik, jadi ramai (masyrakat luar yang) percaya.

Ini keistimewaan Anwar Ibrahim, boleh berbohong.

Seolah-olah dia mendapat kepercayaan media antarabangsa?

The media love him. Sebab cara dia bercakap, cara dia mempengaruhi, dia boleh tarik attention wartawan. Wartawan nak dengar apa, dia akan sampaikan apa yang wartawan nak dengar. Yang tu keistimewaan dia.

Pada masa itu, adakah Datuk tidak terfikir bahawa ada sesuatu di belakang Anwar. Mungkin pihak Amerika, tokoh tertentu atau CIA sehingga menyebabkan Anwar mendapat tempat di kaca mata wartawan Barat ini. Adakah Datuk terfikir begitu?

Anwar ada agenda dia. Siapa sahaja, dia boleh guna untuk mencapai matlamatnya. Dan dia telah berjaya mengguna media dan pemimpin-pemimpin Barat dan mungkin termasuk pemimpin-pemimpin negara Islam pun. Sebab anggap dia (dianggap) sebagai ulama dan sebagainya.

Dia (ini), kira beginilah… Dia ada niat seperti begitu (sebab) nak jadi pemimpin.

Mereka ni..dia ada panggil apa.. gift for that. Sebab (itu) Amerika pun tahu, kalau (orang) macam Anwar jadi pemimpin Malaysia, senang mereka dapat jalan di Malaysia ni.

Walaupun hari ini, saya ingat dah berubah. Selepas Datuk Seri Najib pergi ke luar negara dan dapat peluang berjumpa dengan pemimpin-pemimpin mereka, soal Anwar dah jadi secondary.

Maknanya ada cerita lain yang counter cerita Anwar?

Anwar masih relevan kepada mereka yang pernah berkuasa. Orang macam Paul Wolfowitz, orang macam Al Gore, macam William Cohen…Mereka ini pernah berkuasa, pernah kawan dengan Anwar masa zaman Mahathir.

Anwar pergi (kepada) Amerika (dan) kata, our to be friend of Amerika. Of course Amerika masa tu, kepimpinan Amerika sokong dia. Marah kepada Mahathir. Dia telah berjaya memburukkan nama Mahathir di Amerika.

Sebab itu, sampai hari ini, bekas Duta Amerika ke Malaysia, John R. Mallot, terlalu sayangkan Anwar Ibrahim dan masih marah kepada kerajaan yang ada, walaupun Mahathir dah bersara, Pak Lah dah bersara. Perdana Menteri baru, masih (dia) dok marah.

Oleh sebab itu, saya kata, hari ini, keadaan dah berubah. Sebab di Amerika presidennya baru. Pimpinannya baru, orang muda yang tidak pernah terdedah kepada Anwar Ibrahim.

Begitu juga dengan Turki. Kalau dengar Anwar cerita, Presiden Turki ni, macam dalam poket dia. Dia boleh perbodohkan Presiden Turki sebegitu (sahaja).

Dia (dakwa) jadi penasihat kepada Erdogan?

Dia lah penasihat kepada Erdogan dan sebagainya… Dia pandai main (isu).

Oleh sebab itu, pemimpin-pemimpin dunia boleh terpengaruh dengannya. Tapi bagi saya, (dia mempunyai) niat jahat. Dia punya niat satu sahaja iaitu kuasa.

Apa perubahan paling ketara Anwar Ibrahim sepanjang Datuk mengenalinya?

Saya nampak hari ini, nampak tertekan lah. (Dulu) Keadaan dia, wajah dia, dulu dengan serinya, dengan cara dia cakap. (Tapi sekarang) nampak dia macam tertekan. Nampak macam dia hilang fokus.

Jadi, kita nak salahkan dia pun tak boleh, kerana tekanan terlalu hebat. Dan tekanan bukan hanya daripada segi politik, tapi isu peribadi pun, masalah besar yang dia kena selesaikan.

Dan hari ini, ramai orang dah tengok video dan ramai dah cam siapa pelaku. Sekarang ini, ramai telah masuk dalam kepala, keraguan (terhadap) dia.

Jadi, kalau tunggu keraguan mengatasi keyakinan, habis rosak lah kedudukan dia.

Dan bukan dari segi peribadi, (dari segi) politik pun bermasalah.

Pihak-pihak Pas khususnya, yang saya percaya dah berpecah-belah. Jadi, ini semua peranan Anwar. Kalau dia kata dia tak ada peranan (dalam Pas). Bohong.

Sebab kita tahu kedudukan dia, persahabatan dia dengan pimpinan-pimpinan Pas yang ada sekarang ini.

PKR (pula) dah hancur.

Hancur?

Dah hancur. Saya bagitahu awal dulu, hujung tahun ini PKR akan hancur. Akan tutup kedai.
Tapi nampak sekarang ni, dok jadi. Satu..satu

Baru-baru ni, Johnson Chong. Dia dipecat oleh parti. Pecat sebab mempersoalkan dan bertanya. Johnson Chong banyak pengorbanannya untuk parti.

Datuk kenal dia (Johnson) ?

Kenal. Saya kenal dia. Dia terlibat dalam jentera parti masa pilihan raya, masa ceramah, masa perjumpaan parti dengan rakyat dan sebagainya, dia turun padang. Dia banyak kerja untuk parti.

Dia pernah jadi Timbalan Setiausaha Agung pun.

Orang seperti begini, tidak diendah dan terus dipecat daripada parti. Bermakna, apa nak jadi kepada PKR ni?

Kalau PKR hanya dikelilingi oleh pemimpin yang taksub kepada Anwar, yang anggap Anwar idola yang terlalu hebat… PKR ni jadi ‘parti tokong’ lah. Parti idola, ‘parti tokong.’

Jadi, tak relevan. Dan kalau PKR tak relevan dan Pas pun kucar-kacir, yang akan berkuasa ialah DAP. Jadi, ini akan berlaku.

Anwar, dia tak kisah. Sebab dia.. DAP pun tahu, depa nak memerintah, depa perlu satu Melayu yang boleh jadi kuda tunggangan.

Dan hari ini, bukan Anwar yang berkuasa. Anwar hanya kuda tunggangan DAP untuk berkuasa di negara kita.

Sebab itu, isu-isu sensitif terhadap orang Melayu..orang Islam, diperkecilkan oleh DAP.

Isu tentang Kristian, nak kata benda tu tak berlaku, memang berlaku. Di mana mereka berdoa, berjanji dengan satu kumpulan yang meminta Perdana Menteri Malaysia, (supaya) datang daripada kalangan orang Kristian.

Ini main kurang ajar.

DAP tak peduli. Dia menentang Melayu. Ini jelas. Dia tak boleh terima, Melayu sebagai yang ada hak kepentingan di negara ini. Dia mendesak supaya semua kaum sama.

Jadi, kalau Anwar boleh tidak endahkan isu ini, sebab ketagihan nak jadi Perdana Menteri, sanggup bekerja, bersengkokol dengan DAP, bagi saya, pengkhianat bangsa lah.

Kalau tengok sekarang, Datuk sendiri tidak gembira apa yang berlaku dalam Pakatan?

Bagi saya, keputusan yang telah saya buat tu (meninggalkan PKR), saya anggap keputusan yang tepat. Sebab, selepas saya keluar ternyata ramai lagi yang keluar.

Tapi, mula-mula saya keluar tu, peninglah sikit. Rasa kesepian dan kesunyian.

Ada terasa begitu?

Rasa kesepian dan kesunyian. Tapi yang lebih penting ialah, saya tak mahu digelar oleh anak-anak cucu saya, saya ni pengkhianat Melayu, pengkhianat bangsa, pengkhianat agama.

Oleh sebab tu keputusan yang saya buat dulu memang tepat.

Alhamdulillah, ramai teman saya sekarang ni, Zulkifli Noordin ada, Mohsin ada, Wee Chee Keong, Gobala, Tan Tee Beng..ramailah.

Zahrain : Bohong ! Jika Anwar Kata Tak Kenal Datuk Eskay !

Zahrain : Saya Nampak Saiful, Bancuh Kopi & Karipap

Zahrain : Saya Berkorban Untuk Anwar, Ketika PKR Tinggal Satu Kerusi

31 Comments

  1. Entahlah says:

    Zahrain, Zahrain…

    Ye ke ni…

    Hai…dah 4 tahun baru cerita ni keluar…

    Masa sama2 dalam PKR dulu…sebelum PRU 2008…kenapa tak timbulkan…

    Masa tu tengah rakus nak jadi YB agaknya…

    He he

  2. sabahan.. says:

    fitnah besar dgn anwar..org2 melayu dgn melayu=semata-mata kuasa.. umnoprono betul..
    commonla, grow up sikt. percayala.. ge13 anwar akan jadi pm..pawang handalan daeng kesumawara daeng gudin, suda ramalkan..

    • Aku PGayR says:

      Oi kawan syirik caya kat bomoh. Mengapa bomoh tak tengok awal2 bila Anjubur jadi PM kan senang tak yah nak tipu 16 Sept. Bomoh baru tauliah kot tapi tak pe jiran hamPAS aku kata kalu caya bomoh pasal Anjubur tak syirik. Hukumnya suci lagi menyucikan.

    • tok janggut says:

      bomoh hang kepala otak tak betoi ni tak nampak ker apa yang Nuar jubur buat itu ari?? kalau pandai sangat la..

  3. Menyampah says:

    Kalau dah biasa meliwat dan berzina, setakat bercium tu no issuelah.

    Si Anwar kata rakyat sokong dia. Not in my name, please. Sejak Sodomy 1,
    saya 100% tidak menyokong dia. Anwar, Anwar, tolong hentikan temberang kamu.
    Dah fedup dengan kamu. Please go disappear lagi baik.

    • putra says:

      ((Please go disappear lagi baik.))

      tiada jalan lain, hanya itupun harapan yg tinggal bagi Umno dan survivalnya….fitnah macamanapun letak berapa ramai pelakon sekalipun ditokok tambah dengan beberapa katak2 pelompat yg dahagakan duit…..jelas ia mainan politik.

      sebaiknya MP lompat atau bebas ataupun bekas pimpinan PKR jgn diberi muka dan tempat dalam memberi statement pada media. Rasuah dan UMNO adalah perkara sebati, dari Dr M hinggalah ke rakyat bawahan semua dah tahu. Lagi terang mereka dirasuah dan dipergunakan UMNO bagi menjatuhkan lawannya.

  4. comolot says:

    ini lah dinamakan ‘swinger” – bertukar-tukar pasangan. girlfren mu girlfren ku jua

    • madai says:

      Comolot nak cambong cikit,,,,,,bini kawan ku bini ku jua,pongong kawan ku ku hentam jua,tuan guru ku nik najih jugak.

      • madai says:

        Cambong cikit agi,,,Maka aljuburit pun berpantun,
        Bini kawan ku bini ku jugak,
        ponggong kawan ku ,ku hentam jugak,
        apa boleh buat si mamat dah mintak,
        kalau tak diberi aku dibentak,

  5. madai says:

    Apa nak hairan bini orang pun dia lantak, inikan pulak betina macam tu.

    • babun says:

      hoi…kenapalah dia cium? dia bukan gay pun!! kamu ja yg cakap bgitu! sial!! rosmah cium dengan orang lain kamu tak pula complain! banggang betul kamu semua ni!!baik pi mampus!!

      • madai says:

        Babun,,,,babun , ko melalut lah,

      • ron95 says:

        ntahapantah si babun pencacai pandikuttyrakyat ni… ngarut je!

      • huhu says:

        Anwar liwat Saiful la Babun, kalau dia tak liwat Saipol mesti dia dah berani bela diri kat Mahkamah.

        • madai says:

          Tanya jam cudah cukup,,itu pun sampai kehari ini tak dapat nak di buktikan,tanya jejah kata nuar,tanya nuar kata jejah,tanya jejah kata bengali,tanya bengali kata keling botak,tanya keling botak kata keling betina,rupa rupanya mat sabun yang simpan,

      • Aku PGayR says:

        Memang dasar iq babun. Kan yang cite dia bercium bekas kawan baik dan orang kanan dia dalam Pandi Kuti Rakyat. Sumber pertama tu bro! yang ada di tempat kejadian. Bukan cite atas cite. Macam tu juga pendedahan video seks pandi kuti oleh bekas teman baik dia. Persoalan pokoknya… orang yang gambarkan imejnya alim sehingga digelar syeikh tak patut berkelakuan macam tu. Pencacai Aljuburi memang dah kena liwat pemikirannya dan aku percaya kalu Aljuburi ucap dialog Sudin dalam Nujum Pak Belalang pun dia orang takkan caya….Aik! AKU TIPU PUN KO TAK PERCAYA.

  6. naw says:

    Aku tak hairanlah kalau Anwar cium girlfriend si Yahudi ni…semua orang tahu akan perangai Anwar…jubur lelaki pun dia boleh main, bini orang pun dia balun…tapi yang aku sangat2 hairan ialah apabila orang2 Melayu PAS yang sanggup memperjudikan masa depan politik Malaysia kepada Anwar..mempercai akan watak dan perangai Anwar, termasuklah Nik Aziz dan Haji Hadi…inilah yang paling aku hairan! Mereka2 ini sudah semestinya buta, tuli, pekak, bisu dan bodoh. Tak tahukah mereka bahawa Anwar anak hancur dek perangai buruknya. Tak tahukah mereka akan kes2 mahkamah yang akan Anwar bakal hadapi nanti, Tak tahukah mereka bahawa Anwar akan ke Bamboo River lepas ini. Memang mereka2 ini dah sah buta, tuli, pekak, bisu dan bodoh…

    • putra says:

      jangan sesekali anda menuduh dan membuat spekulasi hanya dengan membaca sekeping artikel yg anda sendiri tidak mengetahui kesahihannya…..adakah benar tulisan di atas???sudahkah anda meneliti kesahihannya???

  7. Bila Nuar cium girlfriend tu, mesti kotenya dah mengeras. Otak mesti terfikir mau hentam depan & belakang. Masa Jijah ada tak berani tapi bila Jijah tak ada mulalah kotenya berbelang. Berlakon saja alim sampai ulama mamak PAS bodoh boleh percaya. Bukan serban tu tolong lapkan kote Nuar lepas mencocok. Keh..keh..keh.. Pemimpin kelas ketiga.

  8. huhu says:

    Semakin hari semakin ditunjukkan segala dosa2 anwar. Semoga masih ada masa untuk dia bertaubat sebelum menutup mata. Yang pasti Sg Buloh dok melambai2 dan makin hampir dengan Nuar,.

  9. Gaylord Anwar says:

    Tapi Anwar Tamil tu tak akan cium Achi Ambiga, dia tak minat yg hitam.

    • madai says:

      Tapi aljuburit berkata,,,,,
      Ah,,Aci ambiga aci ambigalah, ne mamat kat dalam seluar tengah marah ne, nanti aku pergi hotel dia orang ambil gambar lagi mampus aku,jadi..hitam hitam lah,

  10. abdullah says:

    cium perempuan yahudi, main perempuan cina, membontot jambu Indon, jambu Thai, jambu Melayu..jilat pantat Shamsidar pernah tak agaknya???

  11. sabas says:

    Haah! Anwar cium perempuan…..aku pun terkejut! Ingatkat dia suka cium jubur lelaki jambu je.

  12. ron95 says:

    Klu dah namanya bapak segala pluralisma tu pluralisma jugaklah barua zionist tu barua untuk zionist lah
    Peliwat penzina penipu penyangak dan penfitnah besar itu la Anuwar AlJubury Pandikutty Rakyat.. ejen pengkhianat yg dilindungi zionist yg cuba memanipulasi islam sepertimana ejen2 zionist lain telah berjaya memanipulasikan agama lain dan negara2 lain yg tidak sezionist dgnnya termasuk negara kita!

  13. orang muda says:

    Anwar jadi ketua kampung pun tak layak,jangan harap jadi ketua menteri. Dari dulu lagi memang Anwar suka mengangkat baqkul sendiri itu ini, tetapi idea dia masa dalam kerajaan dulu stu habuk pun tiada.Anwar adalah pemimpin pembangkang yg paling benngap, bodoh,gila seks, pembohong tegar dalam sejarah Malaysia.

Leave a Comment

 

— required *

— required *