PARADIGMA POLITIK BARU

Rahimi : Kes Saiful Benar

10 Comments

  1. MeLayU says:

    Udah terserlah pon maseh tak nak percaya….apa mau tunggu sampai negera hancur dan melayu dah jadi sampah di negeri ni baru nak percaya ? tanggubjawab tu ada untuk mempertahankan agama,bangsa dan negara….jangan sampai terlambat…ketepikan emosi dan lihat fakta2…ingat amerika/yahud tu bangang ke nak bagi sesiapa pangkat, duit dan sokongan lain tanpa imbalan…sedarlah dan marilah menuju ke jalan yang Haq !!

  2. HAMSOR says:

    yg pasti semua setiausaha sulit ke politik Anwar, semua nya jambu2 belaka..dari zaman ezam, azmin, rahimi..dan seterusnya, coffee boy pun jambu jugak..hehehe…makanan kegemaran Anwar: Karipap daging, dan semestinya Jambu

  3. lady says:

    Nurul,
    kalau hulur satu juta boleh ckp yang bukan2…dah pasti ramai yang dah kaya, Saiful, ezam.dr chandra, nallakarupan (yang ni tak bg pun dia dah kaya)….logik akal…pakai otak bukan pakai kepala lutut.

    Kalau awak tu Nurul izzah,
    lupa ke masa sekolah awak pakai baju sekolah jarang sampai nampak yg dalam2. Bila cikgu disiplin awak tegur dan minta awak pakai baju dr kain lebih tebal..apa awak jawab? …ingat tak? panaslah! suruh pakai jaket untuk tutup apa yg nampak pun awak melawan.Anak TPM masa tu pun pakai baju sekolah macam orang tak cukp duit.

  4. nurul says:

    mati r cpt sape yg tuduh anwar tu..

    • sokor says:

      yang tuduh anwar di doa soh mati cepat.. yang nuar tuduh tu nuar tak mati cepat? orang kalau tak dak point cenggitula..

  5. nurul says:

    kes benar ape…hulur 1juta..boleh ckp bukan2
    pasal anwar…

    • roy says:

      dengan aku tak payah hulur2….dah memang nuar tu peliwat,gay,tutuh amoi….

      • blueyedemond says:

        tggu la kebenaran terserlah br tau gay x gay..xde untung klo nk reka cerita..buang air liur malah mengaibkn diri..klo da rmai mangsa liwat mengaku nk deny cane lgik ye x?

Leave a Comment

 

— required *

— required *