Rahimi : Kes Saiful Benar

10 Responses to “Rahimi : Kes Saiful Benar”

  1. MeLayU

    Jul 03. 2011

    Udah terserlah pon maseh tak nak percaya….apa mau tunggu sampai negera hancur dan melayu dah jadi sampah di negeri ni baru nak percaya ? tanggubjawab tu ada untuk mempertahankan agama,bangsa dan negara….jangan sampai terlambat…ketepikan emosi dan lihat fakta2…ingat amerika/yahud tu bangang ke nak bagi sesiapa pangkat, duit dan sokongan lain tanpa imbalan…sedarlah dan marilah menuju ke jalan yang Haq !!

    Reply to this comment
  2. HAMSOR

    Jul 01. 2011

    yg pasti semua setiausaha sulit ke politik Anwar, semua nya jambu2 belaka..dari zaman ezam, azmin, rahimi..dan seterusnya, coffee boy pun jambu jugak..hehehe…makanan kegemaran Anwar: Karipap daging, dan semestinya Jambu

    Reply to this comment
  3. lady

    Jun 30. 2011

    Nurul,
    kalau hulur satu juta boleh ckp yang bukan2…dah pasti ramai yang dah kaya, Saiful, ezam.dr chandra, nallakarupan (yang ni tak bg pun dia dah kaya)….logik akal…pakai otak bukan pakai kepala lutut.

    Kalau awak tu Nurul izzah,
    lupa ke masa sekolah awak pakai baju sekolah jarang sampai nampak yg dalam2. Bila cikgu disiplin awak tegur dan minta awak pakai baju dr kain lebih tebal..apa awak jawab? …ingat tak? panaslah! suruh pakai jaket untuk tutup apa yg nampak pun awak melawan.Anak TPM masa tu pun pakai baju sekolah macam orang tak cukp duit.

    Reply to this comment
  4. nurul

    Jun 30. 2011

    mati r cpt sape yg tuduh anwar tu..

    Reply to this comment
    • sokor

      Aug 14. 2011

      yang tuduh anwar di doa soh mati cepat.. yang nuar tuduh tu nuar tak mati cepat? orang kalau tak dak point cenggitula..

      Reply to this comment
  5. nurul

    Jun 30. 2011

    kes benar ape…hulur 1juta..boleh ckp bukan2
    pasal anwar…

    Reply to this comment
    • roy

      Aug 24. 2011

      dengan aku tak payah hulur2….dah memang nuar tu peliwat,gay,tutuh amoi….

      Reply to this comment
      • blueyedemond

        Oct 17. 2011

        tggu la kebenaran terserlah br tau gay x gay..xde untung klo nk reka cerita..buang air liur malah mengaibkn diri..klo da rmai mangsa liwat mengaku nk deny cane lgik ye x?

        Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE