Liwat : Mahkamah Arah Anwar Bela Diri

3 Responses to “Liwat : Mahkamah Arah Anwar Bela Diri”

  1. Yamin

    Jun 01. 2011

    Video di atas menunjukkan wajah Azmin tanpa perasaan. Kerana dia seolah2 sudah meramalkan Anwar akan didapati bersalah dan disumbat ke penjara. Pada perkiraannya, jika PR menang PRU13, otomatik dia adalah yg dicalonkan sbg PM dan bertakhta di Putrajaya. Masa tu dia tak peduli Anwar dah sbb Anwar akan duduk di Sg. Buloh 20 tahun. Dan bukan senang untuk dia pengaruhi badan kehakiman untuk bebaskan Anwar. Kalau mampu dia berbuat demikian pun, dia takkan lakukan kerana jika Anwar bebas, dia terpaksa turun dari kerusi PM, bagi kt Anwar.

    Reply to this comment
  2. Yamin

    May 31. 2011

    Sistem kehakiman Malaysia adalah adil dan telus. Tidak semudah yg disangka jika hakim mahkamah boleh diperalat dan dirasuah. Mrk adalah sgt profesional dan beretika. Kenyataan Anwar sgt berlebihan. Seolah2 Hakim, peguam negara, sprm, ketua polis negara Malaysia semua adalah bangsat2 belaka dan senang diperalatkan. Kepada rakyat Malaysia, sistem negara kita adalah terbaik. Perbicaraan mahkamah mengikut lunas undang2 yg ditetapkan.mungkin ada kelemahan.mungkin ada yg bersalah terlepas atas alasan teknikal.Akan tetapi selalunya yg bersalah akan didapati bersalah kerana mrk menyiasat dan membicarakan sesuatu dgn garis panduan yg ada yg sedia diterima kedaulatannya.

    Reply to this comment
    • Man dozer

      Jun 01. 2011

      Yamin u bagitau macamanapun tentang sikap profesional sistem yang ada kerajaan tetapi pecacai PKR dan pecacai puak kafir akan berkata sebaliknya.Lebih-lebih lagi saudara Pondan Tua susugetahku.

      Reply to this comment

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE