PARADIGMA POLITIK BARU

Akibat Suka Memfitnah..Allah Buka Aib Anwar

Oleh Buaya-Merah : Disebabkan Anwar Ibrahim terlalu ghairah menabur fitnah,memaki hamun dan mengaibkan pemimpin UMNO akhirnya pembalasan Allah terhadapnya menjadi satu bala besar terhadap peminpin pembangkang itu.

Datuk Seri Najib dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor sering menjadi mangsa dan bahan fitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana dengki dengan kejayaan pemimpin UMNO itu mentadbir negara dengan cemerlangnya.

Kini doa orang teraniaya dan menjadi mangsa fitnah itu termakbul, akhir kebenaran muncul dan berkat doa hajat oleh sebilangan pemimpin PAS jugak termakbul.

Anwar Ibrahim siapa sebenarnya..? Warak atau tidak..penipu dan pendusta terhadap rakyat Malaysia.

Keceluparan,kesombongan serta kebiadapannya melemparkan fitnah tanpa memikirkan pahala dan dosa terutama sekali apabila beliau tidak segan silu melemparkan fitnah jahat terhadap UMNO memakan dirinya sendiri.

Fitnahnya termasuk lah mengaitkan PM Najib dan isteri terbabit dengan pembunuhan wanita Monggolia, Alatantunya.

Anwar Ibrahim mempunyai kepandaian berpidato meracuni pemikiran rakyat memburukan peribadi Datuk Seri Najib sehingga PM Najib dua kali melakukan sumpah mubahalah menafikan penglibatannya dan Anwar tidak sekalipun sanggup berada di mana-mana masjid untuk melafazkan sumpah sedemikan bagi membuktikan bahawa beliau tidak terlibat meliwat Saiful dan beliau bukan lelaki dalam video seks yang melanggan pelacur Cina di mana video tersebut sedang hebat dipertontonkan di laman-laman youtube ketika ini.

Anwar hanya mengelakkan dirinya dengan berselindung di sebalik perkataan konspirasi yang beliau reka sendiri

Anwar bukan lah pejuang rakyat kerana banyak sangat skandal dan penyalahgunaan kuasa dilakukan olehnya.

Insaflah wahai Anwar Ibrahim…!!! – BM

17 Comments

  1. kurang ajar says:

    kau orang ingat tak masa 1998 , aku tengok ramai budak muda buat reformasi kat dataran , orang melayu ini nak kata tak pandai nnt marah banyak makan duit keajaan pakai pi belajar kat universiti , tapi bila seekor nie kata dia di kena fitnah pasal sondol belakang habis orang bijak pandai melayu percaya, lain kali kalau nak pilih pemimpin biar yang jelas amalan nya buat guna apa saja utk kepentingan diri ,

  2. Apai says:

    Nanti Tuhan akan bukakan mulutnya utk bercerita sendiri tentang keburukannya berkat sembahyang hajat. Kita sama2 tunggu balasannya. Insaflah Anuar…dunia ini hanya sementara. Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati tinggalkan nama tapi nama baik.

  3. PooSingh says:

    Walauapa pun sy tetap berdiri di belakang Anwar..kenapa sy tidak berdiri dihadapan harap anda semua maklum..

  4. IN says:

    err bukan dia ckp dia yg kena fitnah ke?

  5. RD says:

    Sumpah laknat tidak semestinya di lakukan di Masjid atau pun di depan Kaabah. Di mana kita melarang politik kepartian di bawa masuk ke Masjid, begitu lah acara sumpah laknat ini. Ia akan hanya mencemarkan kesucian Masjid bila orang tak setuju buat kecoh dan berhimpun & secara tak langsung menyesakkan jalanraya. Akibatnya nanti, orang yang tidak suka dengan Islam & Masjid akan menyumpah agama & Tuhan kita.

    Sumpah laknat boleh di buat, sebagai contoh; TV3 atau mana padang yang tidak mendatang ketidak selesaan kepada orang ramai atau penduduk sekeliling.

    Celaka pun manusia, Anuwar ini. Dia yang sedap, agama Islam yang tercemar nama.

    Cepatlah mampus, wahai Al-juburit.

    RD

    • majid says:

      kalau d ikuti ceremah c nuar d luar negara dia ni blh d labelkan sebagai penghianat kepada Agama, Bangsa & Negara

    • pikir la sikit says:

      Naper dikaitkan sumpah laknat eskay dengan politik pulak RD? Kalau buat kat masjid pun diorang x respect…inikan pula buat kat TV3 yang dikatakan media UMNO?

  6. penegak keadilan says:

    betul tu pintitbaru….takkan kami percaya lagi……………. pada bang nuar…..hahahahahaha…

  7. pintitbaru says:

    hahahah…semua ini takkan kami akan percaya.

    • Revealer says:

      Pekakan telinga, pejamkan mata, tutupkan mulut…. tutupkan hati. Itu bermakna anda akan berada dlm kesesatan… carilah kebenaran dgn sesuci hati…. dan anda akan ketemuinya. Jangan jadi taksub dgn sesuatu …

    • Rimau says:

      anda mmg seorang yang sudah GILA, mcm juga aljuburi.

    • penegak keadilan says:

      bukan semua org kite dapat terima terutamanya org yg taksub mcm nie….biorkan je la dia ….kite ada yg di ATAS tu!dia akan tunjukkan kan segalanya sape itu dajjal sebenar…

    • pikir la sikit says:

      Suka ati engkau la pintitbaru. Terjun jer la dengan labu-labu engkau tu.

Leave a Comment

 

— required *

— required *